nedelja, 03. februar 2013

Quacky... Kvakica

Račka je trenutno prava zvezda pri hiši. Je za popizdit luštna in izgleda precej podobno gumijastim rumenim račkam s katerimi se otroci igrajo v kopalni kadi. Piščanci so totalno boring v primerjavi z račko.
Pri račkah obstaja "imprinting", kar pomeni da v prvih parih dneh po izvalitvi iz jajca sprejmejo premikajočo se osebo ali predmet kot svojo mamo in potem ji sledijo. Imprintajo tudi na svoje vrstnike, v najinem primeru torej na kokosi. Torej bo racka mislila da je neke vrste mix med človekom in kokošjo. Najprej se me je malo bala in je tulila kot nora, ce sem jo dvignila. Potem sem si malo prebrala nasvete na internetu, kako celoten postopek imprintinga deluje in sedaj jo podkupujeva z grahom na katerega je cisto nora. Danes se je ze stiskala k meni, mi lezla v naročje in poskušala racati za mano. Ker je tako luštna bi jo imela stalno pri sebi, pa nekako ne gre, ker se poserje vsakih 10 minut haha.


Ni komentarjev: