sreda, 13. februar 2013

On nom nom

Obožujem Delamarisove picnic ribe

4 komentarji:

Vinc pravi ...

imported al prešvercane v kovčku?

Me pa prav zanima a je cabernet-shiraz od Jacob's Creek pri vas enako dober ali boljši kot tale uvožen pri nas?

kaalen pravi ...

V Colesu (supermarket ala Mercator) sem jih kupila.
Jacob's Creek je dost poznano vino, ampak bi rekla da po kvaliteti ni med ravno najboljsimi. Rudi prisega na rdeca vina iz South & Western Australia.

Vinc pravi ...

sicer nisem nevemkakšen poznavalec, res pa je da mi je do zdaj od preizkušenih vin Jacob's Creekov Cab-Shiraz precej dober, cena je pa nekje 8eur pri nas. Drugih boljših pa ne poznam, zgleda bom se bom res moral preselit DU :)

Kako je kaj račka? všeč so mi posnetki, sploh ko teka za tabo po stanovanju!
A misliš, da bi šla sama tudi v pečico? nooom noom :)

kaalen pravi ...

Uh... dobro da si me spomnil, da napisem se storijo o spolu racke/racaka.