torek, 05. februar 2013

Nori zasledovalec in ostale drame

Včeraj preden sem sla spat, že zelo pozno ponoči, sem pogledala piščance in imela "oh shit" moment. Ena od kokošk je imela pokljuvana oba očesa tako hudo, da je zgledalo kot da bo oslepela oz. kot da očes sploh ni več. To me je tako pretreslo, da sem se 2 uri potem letala cisto razburjena po hiši in študirala kako rešit ta problem. Ker sem imela samo dva kompleta posod za hrano in za vodo, sem dala ta ubogo kokoško v škatlo k rački, da sem jo ločila od bullya. Pišuka no, kaj vse se zgodi. Danes sem kokoški že dvakrat umivala oči pa se še niso nazaj odprle, tako da res ne vem, če bo slepa ali ne. Ko sem sla ponoči spat, sem potem imela grozne sanje. Da sta obe kokoški zrasli, ampak je bila ta pokljuvana slepa in ni mogla normalno jest, ker ni videla kaj naj kljuva. Potem sem poskušala dobiti nekoga da bi jo prišel »sprocesirat« in nisem nobenega našla, tako da sem jo mogla na koncu sama lastnoročno zaklati. In potem sem ji odrezala glavo, da je kri špricala na vse konce in jo na koncu skuhala v slow cookerju. Thank you brain, for horrible dreams.

Po drugi strani, se vsaj tolažim z račko, ki je totalna faca. Kvakica ima čisto nore tačke, ki tako luštno capljajo za mano. Če jo spustim, laufa za mano kot nora in mi sledi kamorkoli. Če grem prehitro in mi ne more slediti, začne tako milo piskati, da moram kot prava račja mama takoj nazaj pogledat kaj se dogaja.


1 komentar:

lana pravi ...

Ta račka je pa res carica. Prav posrečena je ko tako teče za tabo;)