ponedeljek, 11. februar 2013

Grehi in raca na steroidih

Že dva dni razmišljam, da bi mogoče mogla na spoved k župniku. Edin hudič je v temu da bi potem verjetno oba šla v pekel. Ah jej, ta petek je bil tako pregrešen da je joj, da sploh niti pod razno ni za v javnost. Svojo navezo s krščanstvom sem verjetno zapustila že v daljnih 90. letih, ko sem se kot smrklja neki vaški Francki pokazala nago rit, ker me je nekaj kregala za brezveze. Kar tako, sla sem s kanglo po mleko pa me je ta vaška Francka nekaj kregala, da se moram obnašati bolj kot punčka in jaz sem tebi nič, meni nič, fliknila kiklo v luft in ji pokazala nago rit.
A zadnja dva dni mi grejo po glavi same Marije in Kristusi. Oh Marija, kaj sem jaz počela ta petek, oh Kristus boga kako sem lahko tako pokvarjena in poredna… ajejej. Upam da si te petkove pregrehe čim prej zbijem iz glave, ker mi ne pomaga niti da grem v samostan med nune... bi se njih pokvarila.

No ja… imam vsaj nekaj dobrih novic. »Slepa« kura je spregledala. Račka pa raste tako hitro, kot da je na steroidih. Danes sem jo zmerila in ima že celih 25cm po dolžini od glave do repa. Sem jo dala nazaj med kure, pa je trajalo samo 5 minut, ker je štirikrat večja od njih in »prijateljsko kljunčkanje« ni izgledalo nič kaj prijateljsko. Uboga kura je začela tuliti kolikor so ji mini-pljučka dala in sem jih po hitrem postopku ločila.


Ni komentarjev: