ponedeljek, 11. februar 2013

Express prodaja

Danes sem nekaj šarila po hiši in v omari našla stari sesalec, ki ni bil uporabljen že vsaj 2 leti. Hmm... kaj narediti z njem... vržt v kanto za smeti... hmm, kaj pa če bi dala en oglas na ebay.
Na hitro sem ga malo obrisala s krpo, stisnila par fotk in začela pisati oglas na ebayu. Vmes sem se premislila, ker je na ebayu treba plačati določen znesek od prodaje za oglaševanje. Tako sem na hitro objavila oglas na gumtreeju.

Ni minilo niti 5 minut odkar sem oddala oglas, ko je zazvonil telefon. Oglasil se je moški glas, ki je vprašal za sesalec... sem mislila, da me klice kakšen bedak, ki me hoče nategovati s kakšnimi fintami. Pa je bil glas vljuden, vprašal je če ga se prodajam in kdaj bi ga lahko prišel iskat. Pa sem mu dala naslov in je rekel da pride v roku ene ure. In je res prišel, pogledal sesalec, malo sva ga sprobala na hodniku, potem pa je popokal sesalec in vrečo z dodatnimi nastavki, mi v roke stisnil $50 in odšel. Totalen win! Sesalec sem kupila že davnega leta 2007 in takrat je stal $180. Haha... ti Avstralci so hecni. Ce bi jaz kupovala tak sesalec bi ga takoj scenkala na $30.

Jutri prodam ta staro posteljo.

Ni komentarjev: