četrtek, 28. februar 2013

50 odtenkov dolgcasa

Tako... pa sem se koncno prebila cez famozno knjigo "50 Shades of Gray" ali "50 odtenkov sive". Ziva groza, a imam vsaj materiala za blesavo smejanje in zavijanje z ocmi. Zgodba je bolj komicna kot pa eroticna, razen ce si 14. letna najstnica, ki si v zivljenju se ni zdrmala tamale. Knjigo sem zacela brati ze nekaj mesecev nazaj, a sem obupala ze po nekaj straneh, ker so se mi oci obracale ob infantilnem fantazijskem zivljenju dveh studentk, od katerih je ena zbolela in zato poslala ta drugo storkljo na intervju z nekim poslovnezem, katerega ego je tako napihnjen, da je prav cudno da mu kurac ne eksplodira v hlacah. Lahko uganete, da mi je bilo zadnjih nekaj dni strasno dolgcas in sem knjigo nalozila na iPada in gladko preskocila do poglavja 8, ker so mi tako svetovali internetni strokovnjaki. V 8. poglavju se namrec zacnejo sex scene, ki so amaterske celo v primerjavi z kolumnami v najstniski reviji Smrklja, ki so jih tam okoli leta 1999 objavljali, kjer je neka "teta" najstnikom delila nasvete o tem ali je mozno zanositi s poljubljanjem z jezikom. Knjiga je polna kvazi-sexy mrmranja, vzdihovanja "oh jej", nezrelega in nespecificnega poimenovanja delov telesa, otrocjih reakcij na seskanje. Verjetno sem vec kot pol knijige oz. vse dolgocasne odlomke kar preskocila. Koga pa zanimajo diplomantske ceremonije in pitje odvratnega vina.

Ob branju knjige sem se spomnila na najina dobra prijatelja, ki resnicno furata sub-dom lifestyle, vkljucno z diskretno kovinsko ovratnico, ki se je meni dejansko zdela sexy in bi jo nevedna, naivna dusa mimogrede zamenjala za contemporary kos fancy nakita. Njun komentar na knjigo je bil... nerealisticno in otrocje! Njun repertoar igrack je dejansko impresiven, ceprav sem verjetno videla le majhen odstotek tistih, katere sta pac smatrala, da jih lahko pokazeta. Bici, plasticni in usnjeni, s kuglicami in brez, s sirokimi trakovi in ozkimi trakovi, "lopatice" za seskanje, maske, peresca na palicki in krogle za masenje ust. Ogled repertoarja igrack se je koncal z vsesplosnim "bicanjem" in skakanjem preko kavcev v njuni dnevni sobi... ob posteni dozi krohotanja in na koncu tudi kricanja, ker sva z Rudijem en drugega malo prevec vneto mlatila po stegnih in sva oba koncala z debelimi rdecimi klobasami o udarcev. Bici niso nic in lahko z njimi mlatis kot pr norcih, ampak "lopatice"... to je pa druga zgodba!

Skratka milo receno... v celotni prvi knjigi 50 Shades of Gray, je manj seskanja in druge erotike kot sem jih v dobrih dveh urah dozivela (in podelila, da ne bo pomote) med naso nedavno eskapado po dolini pregrehe AKA Fortitude Valley, tistega slavnega 8. februarja 2013. O rdecelasi lisici in crnolasi packi v stilu Ditte von Tesse sanjam se danes. Legendarno!

1 komentar:

Dejan pravi ...

No sedaj je zunaj še film, pravijo da je za nič, pri nas pa najbolj gledan film.