sreda, 23. januar 2013

Širitev businessa

V zadnjih letih sem že ničkoliko osebam delila nasvete o migraciji. Med nedavnimi počitnicami v Sloveniji pa se nama je z Ireno porodila čisto resna ideja, da bi ta moj "hobi" spremenile v malo bolj resen business. Delitev nasvetov iz osebnih izkušenj je ena stvar - brez obveznosti, če želiš upoštevaj moj nasvet, če nočeš naredi po svoje. A lepo bi bilo če bi ves čas, ki ga redno investiram v prebiranje obširnih informacij o migraciji in pridobivanju viz, predvsem na immi.gov.au lahko obogatila s finančno nagrado. Ob pomanjkanju kvalitetnih registriranih migracijskih agentov, ki govorijo slovensko in poznajo slovenski sistem, to niti ni tako zelo nora ideja.

Prvi korak je pridobitev ustreznih certifikatov, ki so pogoj za registracijo migracijske dejavnosti. Griffith University priročno ponuja program Graduate Certificate in Australian Migration Law and Practice. Prijavnica je že sprintana. Rok za oddajo je ta petek.
Yeah baby, you're getting mailed today!

8 komentarjev:

Vinc pravi ...

Edino pravilno! Bravo za tako odločitev... Jaz sem pa lahko takoj vajina prva stranka, samo še na SOL moram najti svoj opis -tukaj mi pa najbolj šepa :/
Drugače pa dosti raje dam nagrado vama kakor pa drugim agentom.

kaalen pravi ...

Kaj pa si po poklicu (slovenski naziv/zadolžitve)?

Vinc pravi ...

midva bila že pred nekaj meseci v navezi na forumu, ko sem spraševal okoli vize... zadnjih 5let delam na mestu 1-2./3 nivoja IT podpore uporabnikom, drugače pa sem dipl. ekonomist :(

Anonimni pravi ...

Precej pogumna, da ne recem arogantna odlocitev da brez kaksrnegakoli pravnega znanja ocenjujes da lahko ljudem svetujes o tako pomembnih stvareh. Ce v racun vzamemo se kolicino zgresenih nasvetov na forumu upam, da bodo ljudje dobro premislili preden se lotijo te dogodivscine.

Rudi pravi ...

Well anonimni (lohka bi vsaj imel jajca pa pravo ime uporabil)

Alenka je lepo rekla, brez studija in znanja prava sem samo udelezenka foruma - tudi na recimo med.over.net niso udelezenci sami doktorji, right? Forumi so za exchang izkusenj in idej, brez kakrnekoli pogodbenih obveznosti.
Ce pa Avstrakska vlada podeli po koncnamem studijo licenco, well, potem bi pa rekel da je usposobljena za to delo.

kaalen pravi ...

@Vinc: ja, se dobro spomnim tvoje situacije... bo treba se malo delat na izpolnitvi pogojev za kaksen pameten tip vize

@anonimni: tudi kritiko sem pricakovala :-) Sicer pa je moja prednost v vlogi agenta prav ta, da nisem nekdo ki bi se kar od nikoder pojavil in zacel z migracijskami storitvami. Na forumih sodelujem ze vec let, pisem blog itd. Ljudje imajo prosto izbiro, si lahko moja laicna mnenja preberejo in vsaj do neke mere spoznajo kdo sem tudi v privatnem zivljenju

FinalFantasy pravi ...

Anonimi step up or shut the fark up. Alenka good luck :)
P.s. Kdaj bomo videli slike iz Islandije :)?

aljo pravi ...

Haters gonna hate...

GL ;)