torek, 22. januar 2013

Rezanje lukenj v steklu in podpiranje lokalne ekonomije

Že pred počitnicami sem na dan prišla z idejo za nov "home projekt" - urediti mačkam neke vrste izhod. Cat door in ograjen mačjak, morda tunelček ali nekaj takega. Ideja je zorela in najprej sem nekje na eBayu zvohala en rabljen prenosni mačjak, ki sva ga sla z Rudijem iskat tja nekam v pizdo materno gor pri Ipswichu. Zenska ki ga je prodajala mi je povedala "ne tako zelo točne" mere mačjaka in jaz sem najela prikolico z kletko, da bo transport varen. Ko sva mačjak poskušala naložiti na prikolico je zmanjkalo točno 2cm, da bi pasal noter. Portability (prenosnost) mačjaka, kot je bilo opisano na eBayu, se je tudi izkazala kot fikcija. Lahko bi mačjak sicer razdrla, razrezala z žago al kaj jaz vem kaj, ampak kdo bo potem tega hudiča sestavil nazaj. Okvir namreč ni bil skupaj sestavljen s kakšnimi sponkami ali kakšnim drugim priročnim mehanizmom, pač pa z "riveti".
Ko sem že mislila da bova morala nazaj vse do Brisbana po novo, večjo prikolico se nama je nekako porodila ideja da sva mačjak naložila nekako diagonalno, da je bila višina mega-tovora nekih 4-5 metrov, kilavo privezano z štrikci. In tako sva se potem ko je denar zamenjal roke, odpeljala nazaj proti Brisbanu, le da sva za prvim ovinkom naletela na podvoz pod železnico za katerega je bil Rudi prepričan da je dovolj visok... oh well, pa ni bil in sledil je bum. Mačja kletka se je speštala v neke vrste romboidno kocko in Rudi je bil zelo ostro kregan. Preostanek poti sem nato porabila zato da sem klicala na razne infolinije za javne ceste, da sem izvedela če so ostali mostovi na poti do doma dovolj visoki.
Romboidne kocke mi se do danes ni uspelo poravnati nazaj v nekaj kar bi bilo približno podobno kocki.

Potem sem na eBayu zagledala mačji tunel in hopala, že je bil naročen. Sledil je obisk vseh možnih pet shopov v radiju 20km od doma. Nikjer niso imeli mačjih vratc za steklo. Na koncu me je zopet odrešil eBay. V impulzivnem nakupu sem kupila tako mačja vratca za v les, kot za v steklo.

Sledilo je strateško planiranje vseh možnih lokacij, kjer bi mačja vratca lahko namestila. Ko sem imela eno mesto že označeno, sem se odločila vse skupaj "prespati" in sem se k sreči naslednji dan premislila. Pri postavitvi mačjaka je namreč treba paziti tudi na to, da bo pretežni del dneva v senci, da se mački ne skuhajo na soncu.

Predvčerajšnjim sem se odločila da končno namestim mačja vratca na okno. V sem Bunningsu kupila rezilo za steklo. Seveda niso imeli taksnega za rezanje krogov, torej sem kupila cisto navadnega. Mojstrsko sem si ogledala videoposnetek nekega tipa na Youtubu. Tip je rezal steklo tako kot da bi bil papir in seveda sem si mislila: "Easy peasy!" Najprej sem se z rezilom za steklo malo poigrala na manjšem kosu stekla in se cisto navdušila. Verjetno sem v življenju med drugim gledala tudi preveč filmov v katerih vlomilci v 20 sekundah zrežejo luknjo v okno na 120. nadstropju stolpnice. Ha, to je pa ja easy...

V steklu sem zrezala dva koncentrična kroga. Notranjega zato da mi razpoka v steklu ne bi "ušla". Nato pa sem notranji krog se dodatno zrezala na kvadratke. Najprej sem steklo tapkala z iste strani kot rez... kar seveda ne deluje. Ko sem že skoraj obupala sem ga potapkala se iz notranje strani in ker sem končno slišala tisti "krck" zvok, sem postala cisto excited da mi je končno uspelo. Vse kar je bilo potrebno je bil se malo močnejši trk po steklu in voila, krog bi padel ven. Ja no... mogoče ne. V trenutku ko sem s pestjo treščila po oknu, so se v steklu pojavile razpoke na ne tako zelo zaželenih mestih. Oh well, fuck it!
Pa sem klicala O'Brien in jim naredila malo businessa.



$290 kasneje je bilo steklo expertno zamenjano in vratca montirana. Mačke pa so rabile vsega skupaj 15 minut da so pogruntale kako do novo pridobljene svobode.


Ni komentarjev: