sobota, 01. december 2012

Žužki

Danes sva sla z dragim možem na en random sprehod po okolici. Najprej do BWS, ali kot ga rada poimenuje Helena - Battered Wife Syndrome, vsak po enega travelercka, potem pa gasa v random grmovje. Da pojasnim pojem "traveller" - to je pločevinka, lahko tudi 0.3 steklenica pre-mix alkoholne pijače. Lahko gre za babje pijace ala bacardi breezer, bundy rum & coke ali moj all time favorit - gin & tonic. O legalnosti popivanja v javnosti v Avstraliji bi lahko razglabljali, uradna stanca je da bi moral imeti te zvarke v famozni rjavi papirni vrečki a mi do sedaj se noben ni težil zaradi tega.

Anyway, v mraku sva hodila po tistem grmovju in malo pred tem ko sva prišla na drugi strani do ceste, sem skoraj pohodila nek velik "stvor". Nogo sem hitro umaknila in potem malo bolj podrobno pogledala za kaj se je slo ker sem mislila da sem skoraj pohodila raka ali škorpijona. Stvor je bil velik kakšnih 10 centimetrov in po natančnejšem ogledu sem videla da je pravzaprav slo združenje neke vrste ose in pajka. Kdo je vlekel/nosil koga ni bilo povsem jasno. Glede na to da v opankah obstaja manjša šansa da stvora ne bi pohodila 100% sem bila kar vesela da sem naredila pravočasen odmik. Niti osa niti pajek nista izgledala friendly. Osa je bila barve ki je jasno dala povedati da bi bil direktni kontakt z njo boleče narave, pajek taksne velikosti pa tudi ni ravno luštkan.

Malo za hec si lahko preberete knjigo See Australia and Die.

Ni komentarjev: