četrtek, 22. november 2012

Random stuff

Danes zjutraj ko sem parkirala motor mi je nad glavo preletel tale frceplan. Skratka, gre se za neke vrste cargo letalo, ki jih je government nakupil. Ne vem zakaj... niti se mi danes ni dalo brati casopisa, ampak glede na to kaj so se sodelavci pogovarjali lahko povzamem da gre za cargo letala, kupljenih je bilo ene par. Ta tip letala naj bi bil cool ker lahko pristane na plazi ali celo na vodi... not sure. Uglavnem, medtem ko sem parkirala motor je bilo pol CBD-ja na ulicah ali na terasah in zijalo v ta cuda. Preletavali so zelo nizko (glede na to da je to direktno nad stolpnicami na George St. Delali so kroge nad reko. Najprej sem potiho upala na kaksen afterburn, ampak sem hitro dojela da ne gre za vojaska fighter letala.
Edit: nasla clanek - http://www.brisbanetimes.com.au/queensland/masters-of-the-skies-20121121-29pw9.html

Ni komentarjev: