petek, 23. november 2012

Kitajska fraca

Po krvi se mi se vedno pretaka slovenska kri in tako moram po slovenski tradiciji pošinfat sosede.
Eno hišo naprej od naju zivi zenska, ki ji pravim Kitajska fraca. Sosedov se sicer izogibam kolikor se da in namenoma ne išcem prav nobenih stikov z njimi... ampak tele zenske pa se ne moreš ognit tudi ce bi se hotel. Razen ce seveda zeliš izpasti totalno nevljuden in se pretvarjati da ne obstaja. Ze ko se je hiša gradila in sva hodila na tedenske oglede nama je divje mahala iz daljave.
Nekaj casa nazaj sem z njo prvic spregovorila. Potrkala je na vrata in ko sem jih odprla je slo ratatatatata... V eni seansi sem o njej izvedela skoraj vse, vsaj zdi se mi tako.
Hisa nase Kitajke je pravi ponos. Pred hišo je bohoten vrt, ki ga vneto zaliva pa ce je sonce ali ce dežuje. V visokih petkah in mini krilu!!! Kakopak! Edini modni dodatek ki ji se manjka medtem ko zaliva vrt v dezju je mavricni deznik. Povedala mi je da se ukvarja z feng-shui-jem in me vsaj trikrat popravila ko sem besedo narobe izgovorila. V eni sapi mi je zdrdrala vse o pretoku energije preko njenega vrta, pozitivnem vplivu specialnih grmicev ki jih je posadila in o tem kako je najina hiša ze v osnovi fantastično zgrajena po feng-shui modelu ali nekaj takega. V Avstraliji zivi ze 18 let in ima odraslo hčerko ki se je odselila. Po tem sklepam da je stara nekje med 45 in 50 let, ampak bi ji seveda na prvi pogled človek pripisal vsaj 10 let manj ker so Kitajke očitno odkrile vrelec mladosti. Vertikalno mi sega nekje do pod-jošk, a njen karakter vec kot odtehta kakršenkoli višinski primanjkljaj. Njena angleščina je tekoca kot sekljanje bok-choya izurjenega kitajskega kuharja. Nekako takole:

Nimam pojma kako ji je ime... Ching Chong something, piksna po štengah style...
Nekaj casa nazaj sva bila na njo sicer malo "jezna" zaradi tistega famoznega BCC pisma o previsoki travi in svinjariji, a je med pogovorom prišlo na dan da je vse skupaj v resnici zakuhal njen takratni podnajemnik (ce vsemu seveda verjames). Tako je, zenska zivi v hiši in ima podnajemnike ali sostanovalce, ne vem točno kako imajo to urejeno. Trenutno ima v hiši neke Irce, a imam občutek da je vse skupaj za njo neke vrste business in bodo kmalu leteli ven. Pred parimi meseci je stanovala z "Kennyem" (referenca: Kenny in prstan v WC-ju). Kenny (obviously not his real name) je rad šluknil kakšno pivo, malo nabutal svojo babo in mimogrede opravil kakšen handyman job. Tako se je nama naslikal na vrata in ponudil da pokosi travo za $20. Go for it, mate, sem mu rekla. Očitno mu matematika ni najbolje delovala, ker je za tistih $20 pošteno namatral z whipper-snipperjem. Travo je pokosil nekajkrat in ce bi vprašal za povišico bi mu jo z veseljem dala... a je šparal jezik. Ocitno pa ne papirja. ChingChong je povedala da ji je Kenny zatezil da najina bajta zgleda kot shit in da bi on za naju naredil landscaping pa mu je rekla da naj se ne vtika v to. Kenny se je potem v imenu ChingChong pritozil na BCC, ker je stuhtal da ce dobiva pritožbo bo on prva oseba h kateri se bova obrnila, da nama bo naredil landscaping. Iz te kruhe zanj seveda ni bilo moke in kmalu zatem ga je tudi ChingChong vrgla iz bajte, ker je bil butast (njene besede). To slavno epizodo Kitajka vs. Kenny sva sicer slišala (referenca: pticje vrescanje) a takrat nisva vedela za kaj se je slo. You better not fuck with a Chinese lady.
Sedaj so v igri ti Irci... nastela sem neke 3 dedce, nobene zenske. Fantje imajo orodja in so gradbeniki, kar seveda ustreza master planu ChingChong. Ko je potrkala na vrata mi je razlagala nekaj o tem da namerava zgraditi neko novo ograjo in da je ze zmenjena za nek cheap chinese deal v Mastersu, fantje pa bodo vse skupaj gor postavli for free ker so tako fejst. Glede na to da si je ChingChong vmes ze premislila in ograje ne bo postavljala, sklepam da si lahko v prihodnjih nekaj tedni obetamo nekaj novih obrazov pri sosedovih.

Ni komentarjev: