sobota, 01. september 2012

Narocanje sadja & zelenjave po avstralsko

Ubistvu ze dolgo časa naročava "couples veg & fruit box" od tehle farmerjev. Enostavno dobiš vsak teden na dom dostavljeno luštno kartonsko škatlo presenečenja. Rudi pravi da mu je fajn ker ga malo prisili da skuha kakšne nove stvari iz zelenjave ki jo pač dobiva. Edina pritožba ki sva jo imela je to da vsak teden dobiva en kup krompirja in korenja in ga imava ze polno shrambo.
Ene dva dni nazaj pa mi je ena ptička povedala da lahko ubistvu spremeniš naročilo in sestaviš svojo škatlo. Najprej sem mislila, meh... preveč dela, se mi ne da s tem ubadat vsak teden. Danes pa sem se dejansko logirala na njihovo spletno stran in ugotovila da imajo ubistvu cisto simpl in super prijazen uporabniški vmesnik, da si customiziraš naročilo. Vmesnik se mi je zdel tako super narejen, da sem mogla kar eno slikico pripopat. Tako... zdaj veste kakšen fruit & veg mi je vseč.

Klikni na sliko za povečavo

1 komentar:

sinicica pravi ...

Tudi pri nas obstaja nekaj takih servisov, še najbolj mi je kul Zeleni zabojček: http://www.zeleni-zabojcek.si/zz/, kjer lahko naročiš tudi v pisarno in podobno. Kul,a ne? kombinacija eko in sodobnosti :)