sobota, 26. maj 2012

Moderno zivljenje #1

Leta 2012 živimo z mnogimi hišnimi igračkami o katerih bi nase mame zgolj sanjale. Imam dobro službo, moza, hišo, nimam otrok in no... za hišo mi rastejo banane in pretezni del leta sije sonce. Kaj bi hotel lepšega. Sem tudi izjemno len posameznik, vsaj ko pride do hišnih opravil. Ne znam kuhati in pospravljanje mi je... nujno zlo.

Večino casa odkar sva v Avstraliji, sva imela čistilko. Super zensko, ki je vsakih 14 dni hiso počistila od vrha do tal, odnesla smeti, zlikala cunje itd. Postala sem cisto prevec razvajena. Edina stvar ki sem jo počela je bilo pranje cunj in se obešanje mi je bilo odveč. Ko se je gradnja hise zaključila in je bilo potrebno urediti se nekaj nujnih stvari kot so betoniranje dovoza in nakup žaluzij, nama je z denarjem tenko zapiskalo. Kljub dobri službi preko $10.000 pac ne moreš ravno potegniti iz riti. Nastopil je cas za krizne ukrepe in na žalost je prva odletela čistilka, sorry. Definitivno luksuz ki si ga bom z veseljem zopet privoscila, ko bova malo bolj pri denarju.

Hisa je torej "propadala". Iz kota sobe me je strašljivo gledal hudobni sesalec, medtem ko so se kepe prahu kotalile po hisi. Peklenska naprava. Da posesas hiso rabis vsaj 2 uri casa. Brezumnega drgnjenja gor in dol, pretikanja iz ene vtičnice v drugo. In ce imas macke, cez 3 dni prides domov in se po hisi zopet kotalijo kepe prahu, tla pa so potresena z dlakami kot krofi s sladkorjem. K vragu s tem.

Podala sem se na lov za bolj... elegantno rešitev, taksno ki bi podpirala mojo lenobo in obenem razbremenila mojo paranojo pred prahom in kocinami. Najprej sem se zapeljala v nekaj tipičnih trgovin v bližini, pa izdelka ki sem ga hotela kupiti nikjer niso imeli. Da se ne bi prevec vozila naokoli sem se zatekla k mojemu prijatelju Androidu in poklicala kar 5 trgovin, preden sem uspela najti eno ki je prodajala to kar sem rabila. Zapeljati se 20km da sem kupila to kar sem hotela je bil najmanjši problem. Se malo sem scenkala ceno in na koncu kupila robotski sesalec Roomba za ceno manjšo od tiste ki sem jo plačala za klasični sesalec.

Roomba je bila krscena za Fato in od takrat naprej je moj najljubši hišni pomočnik. Vsak dan pridno posesa celo hiso in velikega sesalca mi ni bilo treba uporabiti vsaj 2 meseca.
Fata v akciji

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

pozdravljena oba

v parih dneh malo po malo sem prebral od vajinega začetka do danes, lepo sta napisala.
sem iz mb in sem specijaliziran za okolico hiše tudi notranjost mi ni tuja,
zakaj moraš betonirat dovoz hiše? to pomeni asfaltiranje? ali je cena tlakovanja višja?

pravkar sem začel urejat permanent vizo in upam da mi bo uspelo v du odpret podjetje za kompletno ureditev okolice

kaalen pravi ...

Ne, ubistvu ga ne smes asfaltirat razen ce je na semi-ruralnem obmocju al nekaj takega. Tukaj ima vsaka mestna obcina malo drugacna pravila kako mora biti narejeno. Glavno je da je povrsina nezdrsljiva da se ti kaksen pesec ne polomi.
Midva mava recimo zabetonirano z vzorcem - izgleda skoraj tako kot ce bi bilo tlakovano ampak vmes ni luknjic, torej plevel ne bo rastel.

Anonimni pravi ...

Pozdravljen Anonimni,

ali se seliš v Brisbane? Če še potrebuješ kakšno slovensko roko, tudi sam iščem delo :)

thaeskabarz gmail com


All the best!

Anonimni pravi ...

pokazi kakšno sliko

kaalen pravi ...

Sliko cesa?

Anonimni pravi ...

okolice, dovoza, ....