četrtek, 05. maj 2011

RIP Zvezdica

Vse se je zgodilo tako hitro. Do sobote je bila Zvezdica se zivahna in vesela muca in nic ni izgledalo kot da je kaj narobe. Potem pa je nehala jesti in je samo polezavala naokoli. V ponedeljek sem jo peljala k dezurnemu veterinarju, kjer spet niso mogli ugotoviti kaj je narobe zato so nam dali antibiotike. Potem je zacela se bruhati in postala se bolj mirna. Vceraj sem jo peljala v Cat Clinic, kjer so naredili krvne teste in je bilo vse v redu. Danes so naredili ultrazvok in x-ray in ugotovili da je imela v prsni votlini 5cm velik tumor in manjse tumorje v trebuhu. Poleg tega so naredili se test in izkazalo se je da je bila FeLV pozitivna.
Ce bi bila FeLV negativna bi mogoce pomagala kemoterapija, ker pa je bila pozitivna so ji tudi s kemoterapijo dali le nekaj dni do nekaj mesecev zivljenja v najboljsem primeru. Odlocila sva se za evtanazijo. Ker je v tacki ze imela kateter za infuzijo so ji vbrizgali overdoze anestetika. Predla mi je v rokah in jaz sem jo ljubckala po glavi, ko je nehala dihati in se ji je ustavilo srce. Zaspala je mirno in brez bolecine.
Uboga moja Zvezdica. Resila si mi je zivljenje tolikokrat in mi dala motivacijo, da zivim v najhujsih trenutkih. Zal mi je da nisem mogla resiti tvojega zivljenja.

8 komentarjev:

TjasaD pravi ...

Mah, hudo je to. Ko daš toliko skozi z njimi in oni s tabo, potem pa je vsega konec tako na hitro. Moje sožalje.

Anonimni pravi ...

:-( kr solze so mi pritekle med branjem

Anonimni pravi ...

:( Tudi v mojem imenu, iskreno sožalje za Zvezdico.

Sončnica

Anonimni pravi ...

Joj, cutim s tabo. xxx
rs.

Anonimni pravi ...

Žal mi je. Mirno spančkaj Zvezdica!

Anonimni pravi ...

Sožalje :(((((((

nijnica, pravi ...

sožalje:( [poznam to ko zgubiš ljubljenčka:/]

zlatko pravi ...

zvezdica...