sobota, 23. april 2011

Gradnja hise

Vsem prijateljem in druzini se iskreno opravicujem za poredko pisanje na ta blog. Ponavadi pisem visoko kvalitetne clanke ali pa raje sploh ne pisem. V zadnjem mesecu se je dogajalo tudi ogromno stvari in je bilo casa bolj malo. Okay, sedaj pa k businessu.
Organizacijo za gradnjo hise je prevzel Rudi, da si malo deliva delo. Glavno komando pri obliki in barvni shemi pa imam seveda se vedno jaz :-)
Zacelo se je z placilom majhnega depozita za gradbeno podjetje, ki je nato pripravilo ponudbo po najinih zeljah. Ponudba je vkljucevala stroske, razdeljene dol do posameznega elementa npr. vticnice za elektricko ali stikala za luc. Naredili smo se malo variacij in potem so pripravili pravo pogodbo. Sledilo je placilo malo vecjega depozita $12.000. Zaenkrat banka se ni vpletena in vse placujeva iz svojih prihrankov.
Da malo opisem najino sanjsko hiso. Izbrala sva namrec kar nekaj luksuznih opcij.
  • Parcelo si lahko ogledate tukaj:
    Parcela
  • Essa stone pulti v kuhinji z waterfall robovi (kamen gre na vrh pulta in tudi ob robovih). Nekako takole kot na spodnji sliki, le da bo kamen temno sive barve z rahlim pikcastim vzorcem. Barvo kamna si lahko ogledate na http://www.essastone.com.au/#/design-palette-our-luxurious-collection (barva midnight rendezvous). Zal nisem mogla kopirati slike ker je v Flashu.
  • Essa stone v kopalnicah in v pralnici/utilityu
  • Temno sive svetlikajoce porcelanaste ploscice po tleh v kopalnici, pralnici in glavnem delu kuhinje
  • Quickstep laminat po ostalem delu hise
  • Steklen splashback v temno rdeci barvi, kuhinjske omarice in omarice v kopalnici bodo tudi podobne bele barve kot na sliki z gloss finishem

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

I want some more...

kaalen pravi ...

Najboljs da vse tehnicne nacrte za hiso in njeno postavitev na parceli poskeniram pa dam gor :-)
Aja pa dejte se drugic vsaj podpisat da vemo kdo komentira.

Ginka pravi ...

kuhinja je fenomenalna, točno takšno hočem tudi jaz.

kaalen pravi ...

Anede da je dobra... ceprav neki razmisljava da bi dala splashback v vijolicni barvi... tak ko moje lase

Ginka pravi ...

tudi jaz sem to pomislil ker se štajerc in mi bije vijolično srce ampak se mi zdi da bi bilo preveč kičasto.Zanimivo bi bilo videt v kakšni 3D projekciji za boljšo predstavo.

kaalen pravi ...

3D tehnologija... pa to je pa ze malo prevec napredno za aussije :-)

Uroš pravi ...

Tisti prvi komentar je moj. Bil sem že v postelji na pol spal, ko sem opazil končno novo objavo... Prvič, da sem objavil sploh kakšen komentar in najlažje je bilo pritisniti anonimni...
Načrti izgledajo super! Ni mi pa čisto jasno kaj je s prostorom "living"? Predvidevam, da bosta imela dnevno sobo združeno skupaj z jedilnico...
Si imela pa zelo jutranjo objavo! LP

kaalen pravi ...

Tist living je pravzaprav 2. dnevna soba. Kuhinja, jedilnica in "family" (dnevna) je zdruzena v en velik prostor z visokimi stropi. Temu v avstraliji recejo open plan living in je super, da je center hise res srce. Medtem ko kuhas lahko se malo TV buljis.

Ginka pravi ...

Vse za kuhinjo od A-Ž pa QXY v 3D.

www.kitchenconnection.com.au

trgovina pa je v Loganu zgradba poleg kjer je IKEA.

Anonimni pravi ...

Sem vesela za vaju. Lahko zaupaš koliko približno stane takšna kuhinja?

kaalen pravi ...

Bolj tezko ker je vseskupaj pretty much vsteto v ceno hise (omarce, naprave etc). Doplacala sva samo za ta glass splashback ki je bil okol $3000 ce se ne motim.