nedelja, 06. marec 2011

Streljanje

Danes zjutraj sva sla s kolegoma Angelo in Pierrjem na strelišče streljat. Ko sva prispela tja je Rudija skoraj kap in mi je rekel da naj si pogledam s kakšnimi kanoni folk strelja. Potem naju je Angela prišla iskat in naju je peljala notri. Izpolnit je bilo treba en kos papirja in to je bilo to.
Rudi je veselo streljal z Angelino pusko, nato pa se s Pierrjevo. Ko sem videla kaj ti naredi z ramo pri obeh puškah sem se hitro premislila. Meni bi sunek polomil vse kosti. Mislim da je imel Pierre največjo pusko na strelišču, kalibra 338 (al 383, se ne spomnim tocno), uglavnem vecji kaliber kot AK-47.
Torej smo sli nazaj do recepcije, da smo si sposodili malo manjso pusko.... malo manjso ha, ni bila dosti manjsa. Gospa mi je v roko pomolila pusko in rekla have fun. Jaz niti vedela nisem kako naj presneto rec primem.
In potem smo veselo streljali v tarce na 50 in 100m, Rudi je probal tudi na 250m.
Zgornji dve tarci sta na 50m in se na fotki zal ne vidi dobro ampak mi je uspelo ustreliti naravnost cez sredino križca na 25. Spodnja tarca pa je Rudijevo delo na 100m z Pierrjevo pusko.


Mika me da bi tole nabila pred vhodna vrata z sporocilom za potencialne vlomitelje: takole ciljamo na 50/100m... torej dobro premislite kako hitro lahko laufate preden vlomite v to hiso.

Ni komentarjev: