nedelja, 06. februar 2011

Kupovanje zemlje #2

Torej, koordinacijo nakupa zemlje sem prevzela jaz. Baba pac mora imet komando.
Potrebno je bilo urediti kar nekaj stvari v določenem vrstnem redu. Glede builderja zaenkrat se malo cincam in sem nama pustila odprte moznosti, hkrati se dogaja tudi toliko drugih stvari da posteno povedano nimam casa misliti se na builderja, ko pa nakup zemlje se ni sfinaliziran.
Najprej je bilo potrebno urediti finance in za to je bil potreben obisk pri mortgage brokerju. Prinesti sva morala bančni izpisek transakcij na poslovnem računu in prevod poročne listine. Ostale zadeve je naprej hvalabogu koordiniral mortgage broker. Naslednji korak je bil organizacija soil testa (test zemlje) za katerega nisem cisto prepricana v cem je pravzaprav point. Vseskupaj se slisi kot da vodo vzeli vzorce zemlje in jih nekako testirali, a imam obcutek da to sploh ni to in da bodo pravzaprav testirali stabilnost terena, primernost za postavitev temeljev in podobno. Skratka to firmo sem klicala po telefonu pa so mi rekli da naj jim posljem email z narocilom, kar sem seveda nemudoma tudi storila. Osebno mocno preferiram komunikacijo preko emaila, ker imas tako vso zgodovino pogovorov lepo crno na belem. A ti sment, od te firme potem 3 dni ni bilo nobenega glasu, dokler nisem malo popizdila in jim poslala se en mail da naj mi za bozjo voljo povejo kako naj jim placam, da se zadeve premaknejo naprej, ker smo casovno omejeni. Pa so poslali mail nazaj da ne morejo nikogar poslati na teren do roka in da niso prepricani ce se vedno zelimo nadaljevati s postopkom. Porkasment, a mi niso mogli tega sporociti takoj?!
Potem sem poslala mail odvetnikom da bi rada zaprosila za podaljšanje roka za soil test pa tudi od teh presnetih lenih Italijanskih odvetnikov ni bilo nobenega glasu. Moja teorija je, da pravzaprav ne naredijo nicesar dokler kredit ni odobren, ker pred tem ne morejo nic racunati.
Vmes me je v cetrtek klicala koordinatorka od mortgage brokerja in mi sporocila, da banka nekaj menca in da bi radi imeli vnaprej papirje od zavarovanja. Zavarovanja?! Za kaj tocno ze, morda travo ki raste na posesti, ker gre namrec za prazen kos zemlje in zdrava pamet govori da se parceli kaksna pretirana skoda ne more zgoditi. Koordinatorka je dojela da je banka vseskupaj nekaj pomesala in je obljubila da bo nastalo situacijo resila.
Pride petek in mi koordinatorka sproci, da je kredit odobren brezpogojno, da pa banka ne more poslati uradnega pisma odvetniku, ker se jim je nekaj pokvaril sistem. Ker sem vmes rahlo obupana klicala real estate agenta in mu pojamrala glede roka za soil test in mi je le ta rekel, da so lastniki pripravljeni podaljsati rok, a le ce slisijo pozitivno informacijo glede odobritve kredita, je bilo kljucnega pomena da je pismo od banke cimprej poslano odvetnikom. Torej sem zopet klicala koordinatorko in jo prosila da naj cimprej uredi tisto pismo pa magari ce ga morajo na roke spisati v Wordu. 3 ure kasneje me klice nazaj da je pismo dobila in da ga bo nemudoma poslala odvetnikom, kar se je zgodilo se nadaljne 3 ure kasneje. Ura je bila ze skoraj 3 popoldne in najini preljubi odvetniki so prav gotovo ze parkirali za domov, ko sem jih klicala. Glede roka za soil test se je na koncu izkazalo da je do 14. februarja in ne do tega ponedeljka. Fju, kamen padu od srca.

4 komentarji:

PeterStegnar pravi ...

Ja tale soil test je pomoje nekaj takega kot pri nas "lokacijska informacija".

Anonimni pravi ...

Pravilno si ugotovila, da je soil test testiranje, kjer se ugotovi, kaksne vrste je stabilnost/mehkoba zemlje (in s tem tudi, kaksne vrste "slab" potrebujeta (ogromne razlike v "site costs"). Preverita, kaj vama pogodba pravi o "site costs", ker gredo lahko stroski v neskoncnost, ce niso tocno definirani v pogodbi, oz. ce imata komplicirane rezultate soil testa. Velik srece. rs. P.S. Mi smo gradili 3 leta nazaj, ce rabita pomoc, javita.

aussie pravi ...

Ne vpras, kolk zivcev sem izgubila, ko sem letala od enega do drugega, pa 5x na dan na telefonu, pa poslji to, pa podpisi ono, pa klical broker, da banka nekaj muti in hoce dodatne papirje...popizdis! Na koncu so tolko casa mutili na banki, da je imel Stockland ze settlement, midva pa se ne odobrenega kredita za bajto in so rekli, da bova morala placat default interest - $50/dan! Banda! Na koncu se je vse ok izslo...

john2010 pravi ...

Hello,
Estamos trabajando y entregando proyectos de Realidad Aumentada, pero utilizando un motor no basado en Flash, obteniendo excelentes resultados a nivel gráfico