torek, 11. januar 2011

D-Day Poplave

Prvo, vse OK z nama, nic panike.
Je pa blo mal panike skorej pri meni, zjutraj sem sel delati v mesto in ob 11:00 AM dobim prvi email od nasega CEO, da naj se vsi ki uporabljajo Coronation Drive (to je nekako ena od edinih.glavnih cest, ki povezujejo del, kjer midva ziviva z predelom kjer imam sluzbo) spravijo domov, ker bo Brisbane River poplavil, kar se ni zgodilo ze doooolgooo, sploh pa ne od kar so naredili novi jez za mitigacijo poplav.
No, potem pa zacnejo se alarmi zvoniti v stolpnici kjer delam, da moramo zapustiti stolpnico in CBD, ker je Brisbane river zacela popljavljati. Po dolgih mukah sem uspel dobiti taksi in nekako priti do mojega 4wd, ki je bil parkiran blizu reke.
In WAUV, skorej me je kap zadela, reka je bila dobesedno 1m away da bi zacela major popljavljati. Na hitro sem se spokal, sel po stranskih ulicah da se izognem major trafic jamu in, zlomka, 50 cm vode pred mano v podvozu... hmmm. Shit ane. Pogumen ata v Toyoti Camry se spravi in hoce crez it, hah, epic fail, avto umru. Tako, vsi tree hugerji, ko ste me zajebavali zakaj vozimo 4WD v QLD, well, zato, da lahko actually pridemo domov, moj 4WD je z lahkoto premagal tole oviro in sem srecno uspel priti domov.
Najino stanovanje je pa itak zelo na hribu, tako da ni frke.
Jutri bo pa D-Day za Brisbane, King Tide + novi tropical low bo se prispeval k visokemu vodostaju in verjetno bomo videli Brisbane konretno zalit. Delam od doma jutri in do konca tedna, bi rekel.
Slike so pa tukaj od danes.

1 komentar:

zlatko pravi ...

4 wd je zakon.-).Sem gledal danes Brisbane river po netu...Hudo...Upam,da si šel kaj v nabavo,baje ni več vode za dobit...Držta se.