sobota, 21. avgust 2010

Yamaha FZ8N

Ja, danes sva se zakonca zjutraj malo dolgočasila in sva se odločila it pogledat na Moss Street v Springwoodu. Se pred tem sva poskušala it volit, pa je bilo volišče totalno zabasano. In kar se mi je zdelo skrajno tečno za volitve - Avstralci ne poznajo volilnega molka, torej propagandarji skačejo vate se na volišču. Moss street je verjetno glavna motoristična ulica v Brisbanu. Malo sva pokukala pri Hondi pa je bil motor, ki sem si ga omislila od Honde, takoj izključen zaradi prevelike velikosti.
Pot sva nadaljevala v Yamaha shop, kjer sva spoznala najbolj nesposobnega ali pa najbolj nezainteresiranega prodajalca ever. O motorjih se mu ni dalo povedati nič, absolutno nič, poleg tega pa naju je neprestano bockal naj dava depozit. Kako naj človeku das depozit če niti dobro ne ves kaj kupuješ in ti prodajalec niti cene noce povedati.
Iz te prodajalne sva seveda odkorakala in se odpravila nazaj domov, kjer sva skočila na internet pogledat kje je se kakšen drug Yamaha shop. Odpravila sva se se v Capalabo, kjer sva naletela na normalne prodajalce, ki so celo nekaj znali povedati o motorjih na razstavnem prostoru. Nič kaj dosti nismo cincali sem in tja, meni je bil motor vseč in sem se ga na mestu odločila kupiti. Se malo smo scenkali ceno in se zmenili da v ceno vštejejo mojo staro prdalico, pa smo bili zmenjeni.

Edini downside je... da se nimam izpita.

5 komentarjev:

GINKA pravi ...

čestitke zverinca zgleda kul sedajbo lažje držati korak z ostalimi v vrsti, kdaj imamo krstno vožnjo...???

kaalen pravi ...

Naslednji vikend?

GINKA pravi ...

yeah, destination is...
Mt.Cot-ha, Mt.Mee, Mt.Tamborine, Mt...???

Anonimni pravi ...

Se prav, iz samega dolgčasa kupiš motor? Kul, upam da bom mel enkrat tolk dnarja, pa ne da ga kupim, pač pa da ga iz dolgčasa...

Rudi pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.