sreda, 04. avgust 2010

Studentka naj bo

Odkar sva prispela nazaj v Avstralijo imam zelo zanimiv in naporen teden. Vse skupaj se je začelo v ponedeljek, ko sem morala po le enem dnevu že kar v službo in sem tam ugotovila, da so vsi v bojnih pripravah na lansiranje projekta jaz pa se totalno jetlagged.
Včeraj se je zgodba ponovila. Ob 3h zjutraj sem strašila po hiši, ker nisem mogla spat, zjutraj pa je bilo treba v službo. K sreči mi je uspelo pobegniti že ob 1h popoldne in oditi na prvo predavanje v tem semestru. Oh the joy! Medtem ko sem sedela na predavanju in poslušala profesorico se mi je tako fino zdelo, da sem lahko sledila in sodelovala in naravnost uživala sem ob vajah.
Poskusite npr. tole: Imate 3L in 4L vrč za vodo in vanju lahko vlivate in prelivate neomejene količine vode. Kako lahko odmeriš natančno 2L vode v kateremkoli vrču? Luštna vajca za aktivacijo možgančkov.

7 komentarjev:

GINKA pravi ...

Nič lažjega

4L vrč napolniš z vodo preliješ v 3L ostane liter v 4 L vrču,ki ga izpazneš. Nato preliješ vodo iz 3 L vrča v 4L. Tako imaš prostor še za liter. Ponovno napolniš 3L vrč in izliješ liter v 4L vrč in ti v 3L vrču ostane 2 litra vode

tak nekak

BINGO

kaj sem te jedo danes da sem tak brihtn...???

kaalen pravi ...

No pa sem ti dala malo hrane za mozgane. Cestitam

zlatko pravi ...

superca

GINKA pravi ...

O hvala za čestitke saj je še en način malo lažji

drugače pa je to iz igrice " Simon sais"...John in Zeus sta imela galone pa še bombo sta mogla deaktivirarat, malo bolj resna zadeva

Anonimni pravi ...

mislim, da je velikobolj logično, da 3L vrč napolniš z vodo, ga preliješ v 4L vrč...nato še enkrat napolniš 3L vrč in napolniš do konca 4L vrč...tako ti v 3L vrču ostaneta 2 litra...hitrejša in enostavnejša pot...

i.g.i. in the sky

cbr pravi ...

Čist enostavno, mislim da sem ugotovila v sekundi :) Naliješ 3L vode iz 3L vrča v 4L in ga spet napolniš z vodo, še enkrat zliješ v 4L, kjer manjka še samo en L. In 3L - 1L je 2 L. Verjetno je še kak način.

cbr pravi ...

Aja, je že en isto ugotovil, nisem brala :) Ampak zakaj ste to morali delat?

Težje si je gor prit, kaj piše v teh hieroglifih, da ti komentar objavi...