nedelja, 04. julij 2010

One more day

Še en dan pa se odpraviva proti Sloveniji. Vse priprave so že v polnem zagonu in moram reči da sva se tokrat prav dobro zorganizirala. Ker sva imela v petek rutinski obisk landlorda se je bilo potrebno začasno znebiti dodatnih 4 mačkov. Odšli so na dvodnevne počitnice k prijateljici Tess. Hišo sva v nulo pospravila - hvala bogu za čistilko Slavo, oprala vse cunje, Rudi jih je obešal, jaz sem jih zlagala itd. Dva kufra oz. potovalne torbe so že pripravljene v eni izmed sob in ze napol spakirane. To je pravi rekord, glede na to da imata običajno g. project manager in g. team leaderka navado v zadnjem trenutku letati sem in tja kot kure brez glave.
Včeraj je bil najbolj naporen dan. Navsezgodaj zjutraj sem odšla po mačke, ker je ob 9 prišla ena družina pogledat za tamalega scartančka. In so se odločili, da ga posvojijo, meni pa so bili tudi zelo vseč in sem prepričana da bodo odgovorni lastniki.

Sledil je obisk pri osebnem zdravniku. Po mojih kalkulacijah bi namreč dobila menstruacijo ravno na dan poroke, kar pa je seveda nepraktično ker... bi mladoporočenca logično rada seksala (aja... a tega niste vedeli, hitro v cerkev eno zdravomarijo zmolit) in ker na žalost ne prodajajo tamponov v velikosti klobas. Menjavanje tamponov ali vložkov v poročni obleki... yeah, I don't think so. Zdravnica je torej brez prerekanja predpisala nekaj kar lahko za dobra dva tedna prestavi menstruacijo. Druga stvar, ki sem jo hotela zagotoviti pa je to, da na poročni dan ne bi niti pod razno in slučajno imela kakšnih aken, ki jih dobim od litija. Hočem kozico na obrazu mehko kot dojenčkovo ritko. Ni panike, je rekla dohtarca in predpisala se neko kremo. Ko sem jo šla v lekarno iskat sem zanjo plačala skoraj $50 in se momentalno malo razpizdila nad tem. Potem pa sem le pomislila na to koliko stanejo razne Olay in Loreal kremice, ki nam obljubljajo kozo brez gubic. Če bi bilo seveda vseskupaj res, potem bi imeli naokoli en kup 60-letnic s popolno kozo pa situacija ni taksna. Če mi torej ena krema na recept dejansko pomaga pri aknah, se zahvaljujem farmacevtski industriji in nimam ugovora na ceno.

Odšla sva tudi v Diamonds International po najina poročna prstana. Naročila sva ju že uhuhu dolgo časa nazaj pa so žal malo zasračkali in je moj prstan prišel nazaj z napačnim finishem in ga je bilo treba popraviti. Tokrat je s prstani vse okay.
Po tem sva odšla se v Valley kupit nekaj daril za domače.
Zvečer sva dobila na obisk se dva prijatelja, Briony in Braidena, ki sta nama prinesla njuno poročno darilo - dva kristalna kozarca za šampanjec s katerima lahko nazdraviva na poroki. Kako lepo od njiju.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kako konvencionalno :-) lp Kuci Pošlji fotko

kaalen pravi ...

Posljem naj fotografijo cesa?

Anonimni pravi ...

Ja, poročno, za božjo voljo :-) lp Kuci

Anonimni pravi ...

Jebes Loreal in Olay in ostali crap (ki testira na zivalih). Res dober je 100% organic hiprose oil od Trilogy (NZ firma). Sprobano in ne zamenjam za nobeno kremo-nobenih mozoljckov vec, nobenih rdecic, suhe koze, zategovanja... Stane pa $20 v Priceline-u. :)
Lp, N

Anonimni pravi ...

rosehip,in ne hiprose. :) Lp,N