sobota, 10. julij 2010

Odkljukanih par stvari na seznamu:

Danes zjutraj sva se dobila z najinim poročnim fotografom Deanom Dubokovicem. Ne vem zakaj sem pričakovala nekega rahlo ekscentričnega in arogantnega tipa. Kot bi rekli Avstralci: "Truth couldn't be futher away from reality". Dean se je izkazal za zelo prijetnega in profesionalnega fotografa. Sprejel naju je v svojem ateljeju v Medvodah in ob prijetnem klepetu sva mu razložila kako želiva da fotografsko zajame najino poroko in kako želiva organizirati albume. Vse najine želje je poslušal in nama tudi malo svetoval, kako je najboljše organizirati fotografiranje glede svetlobe in če bi želela kakšne specialne fotografije.

Po tem sva nekako poskušala organizirati se poročne obleke. Rudi je želel kupiti nekaj za sebe pa se zal ni izšlo (ni drame, bomo malo kasneje), jaz pa sem svojo obleko nesla k šivilji, da jo malo popravi in da mi všije posebne trakce, da jo bom lahko po obredu spela in se mi ne bo vlekla po tleh.

Genialno mi je po vsem tem uspelo oditi se po vabila, ki pa jih žal nisem mogla dobiti že sprintanih zaradi časovne omejitve. Bodo pa na roke napisana, kar je morda se lepše. Obenem sem oddala tudi naročilo za mala darilca za vse povabljence.

3 komentarji:

zlatko pravi ...

:)

Anonimni pravi ...

Želim vama izjemno lepo poroko in uživanje v vsakem trenutku tule. :)

Lp,
Soncnica

Anonimni pravi ...

http://www.janezkotar.com/porocna-fotografija/

lp Kuci