nedelja, 02. maj 2010

Potolcena in tecna

Nova sezona nogometa se je zopet zacela in mislim da smo včeraj imeli ze 4. tekmo. Vse tekme do sedaj smo zmagali in se nobeni ekipi ni uspelo zabiti nobenega gola proti nam. Nice. Včeraj me je cisto proti koncu tekme ena koklja v obupu uspela brcnit kot konj, s kopackami direkt v stegno, da se mi pozna cel odtis... argh.

Potem sva se z Rudijem peljala proti domu in sem ze nevem katerikrat v zadnjih parih tednih naletela na voznika idijota. Po mojem mnenju bi bilo treba uporabo avtov avtomatikov prepovedati. V Avstraliji namreč ocitno talajo izpite teletom, ki ne znajo voziti. Zavorne luci so gorele non stop kar pomeni da je teslo hkrati tiscalo nogo na bremzo in na gas. Zavorne luci so namrec gorele tudi ko je pospeševal po klancu navzgor. Obicajno vidim da to počnejo babe, tokrat je bil za volanom en skisan tip.

In potem se tretja stvar zaradi katere sem na trnjih. Nehala sem kadit in sem tecna kot sto mater. Okay, se bom malo bolje izrazila, z mano ni prav nic narobe, tecni in smotani so vsi ostali okoli mene. Oni dan sem odfrčala v lekarno kot zmešana kura in jim rekla naj mi pri prici dajo mentolove bomboncke z nikotinom, ker bom sicer odsla na morilski pohod.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Cestitke za pogum pri prenehanju kajenja. Zna bit zoprno ampak cez cas clovek neha hodit za osebo, ki kadi in tobak preneha tako zelo disat. Potem pa ugotovis, da so ok, da se je telo prepucalo in cigareti sploh vec ne sedejo. No, vsaj pri meni je slo nekako tako... Drzim pesti, za lahek prehod!

Soncnica

Peter pravi ...

lol

zlatko pravi ...

bravo,danes ne kadiš:)