sobota, 22. maj 2010

Master plan

Prejšnji teden sem verjetno jedla nekaj čudnega, ker sem bila vsa napihnjena. Enega dne sem prišla domov iz službe in vse kar sem videla v profilu v ogledalu je bil ogromen vamp. Padla je odločitev, da si grem kupit tehtnico in ker me je skrbelo kaj bo ko pridem domov, sem si za terapijo kupila se dva para čevljev. Se dobro da sem jih, kupila čevlje namreč, ker je po prihodu domov sledil šok in je bilo malo tolažbe na mestu.

Padla je torej odločitev, da shujšam vsaj do poroke. Človek bi si mislil da so do danes znanstveniki že izumili kakšen bolj preprost način, ne pa da moraš delati kot bik, jesti mizerne obroke in vložiti toliko odrekanja, da shujšaš za eno samo samcato kilco na teden. Nakup oz. najem poročne obleke je torej odložen do trenutka, ko se uspem zbasat v najmanjšo možno številko.

Zadnje čase sem čisto preveč mahnjena na 'zdravo življenje' - se bo treba spomnit nekaj nezdravega početi, da se situacija zbalansira. Vsako tele mora met svoje vesele, ane. Tudi moja no-smoking agenda je se vedno aktualna in mislim da bo počasi ze 1 mesec odkar ne kadim več. Če je se kdo zainteresiran za prenehanje kajenja, toplo priporočam Nicabate mentolove bombone - it's almost too easy.

Jutri pa upajmo da Rudi malo več napiše na blog, ker gredo danes fantje končno točit zvarjeno pivo v flaše.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

ce si nehala kadit, je nekaj kil gor samoumevno, ker baje telo bolje presnavlja. Vsi "kadilci na dopustu" smo sli skozi to fazo. Resi te cim manj bonbonov in cim vec fusbala. Pa se dobro da imajo obleke za neveste vseh velikosti. A ;)

Anonimni pravi ...

brez skrbi, povečaj vnos beljakovin, zmanjšaj vnos ogljikovih hidratov, jej 5x na dan v malo manjših porcijah, nadaljuj z gibanjem in pazi, kaj ješ pred in po treningu, da se ti ne bodo tvorile nepotrebne zaloge (prej oh, po treningu beljakovine). Rata sigurno. Me spominjaš na mojo pot. Odpoved kajenju, povečanje aktivnosti, urejanje jedilnika, potem pa poroka. Otrok pa že pridno brca v trebuhu... :)

Ne glede na tvojo pot, odlično, da si vztrajna, čeprav ti kdaj ni lahko, cartanje defnitivno koristi (čevlji so zakon!), s končnim rezultatom pa boš tudi zadovoljna.

lp,
Sončnica

zlatko pravi ...

ha,ha dobro sem se nasmejal,tebi in komentarjem:-))))