sreda, 17. februar 2010

Sluzbena drama

Včeraj smo v službi lepo delali do okoli 12 ko je cas za lunch. Ker sem imela občutek da bi znalo zaceti deževati sem vzela dežnik ko sem sla po sendvič. Glej ga zlomka, ravno ko je bil moj sendvič narejen in cas da odidem nazaj do pisarne se je iz neba tako uscalo, da mi tudi dežnik ne bi kaj prida pomagal.

Po kakšnih 20 minutah je dez malo ponehal in hitro sem izkoristila priložnost da švignem nazaj v pisarno. Kljub temu sem seveda računala na to da bom imela noge malo mokre. Hodim po pločniku in za menoj pripelje avto, ki na dalec sprica dez. Ker sem cviknila, da bom povsem oblita sem stekla nekaj korakov naprej. Ojej, napaka, znašla sem se v vodi do gležnjev in ker sem nosila čevlje z visokimi petami sem skoraj izgubila ravnotežje. Voda me je vlekla proti jasku tako da sem morala odgaziti do stene, da sem se lahko prijela in se od tam naprej prebila ven iz vode. Jebat ga, nekje do kolen sem bila mokra.

Po vrnitvi v pisarno je spet zacelo deževati kot pri norcih in v pritličju stavbe je ze bil cel kaos. Potem so zacele nažigati se strele in se bolj deževati in z okoliških hribov je pritekalo se vec vode po cesti. Nenadoma se sproži alarm in oznanijo, da naj osebje v celotni stavbi prične z takojšnim shut downom vseh računalniških sistemov. Ne dolgo za tem se sproži se "whoop - whoop" evakuacijski alarm in vsi smo morali zapustiti stavbo. Iz tistega potočka v katerem sem skoraj izgubila ravnotežje je nastal mali hudournik, ki je zalil 2 nadstropja stavbe, ki sta pod nivojem ceste. Vdrl se je strop in poplavljeni so bili serverji.

Pa smo pac vsi sli domov. Upala sem na to da bi lahko počakala v recepciji da dez poneha, a so nas zaradi varnosti vse zbrcali ven iz stavbe na dez. Ker sem bila z motorjem, nisem bila nic kaj prevec vesela. Zunaj je bilo se vedno vroče in zaradi dežja je bila vlaga zelo visoka.

Danes zjutraj sem imela slab občutek da bo cela stala in sem se ji raje izognila tako da sem ostala doma. Res, ob okoli 2 popoldne so mi sporočili, da se selimo v drugo stavbo, niso vedeli ne kam, ne kako, niti kaj spakirati in kaj pustiti za seboj. Strop stavbe ki se je vdrl je očitno vseboval azbest in bo trajalo vsaj 14 dni da bodo spodnja nadstropja varna.

5 komentarjev:

Goran pravi ...

Ok, definitely not moving to Australia :)

kaalen pravi ...

Ti pa si en sook

J pravi ...

ti nimaš pojma kolk je dobr DU. bi se prec transportiral dol pa poskrbel za BCP in DR...... alenka zgleda da nimajo človeka na tem področju..... se javim heheheheh :)
kako pa je bilo doma (glede na to da sta skoraj na vrhu hriba najbrž ni bili sile ???

lp

Janez

kaalen pravi ...

Doma ni bilo nic, edin trava na vrtu ful raste ker zadnje tedne dokaj dost dezuje.
Mi je pa zadnjic avto zalilo. Sem ga mela ob robu ceste parkiranega in je tako dezevalo ponoci, da je potocek vode dosegel rob vrat in mi zalil sprednji del avta. Sem morala par veder vode ven zmetat.

Tody pravi ...

Haha, kok pametno je met serverje tako nizko? :) Men je australija še vedno cool :)