nedelja, 07. februar 2010

Slovenski radio

Ravno me je znanka z mailom spomnila na 'slovenski radio'. Ce se ne motim so oddajo prestavili iz sobote zvečer na torek zvečer, ker se mi je ze parkrat zgodilo, da sem oddajo poslušala za kaki 2 minuti na poti iz službe domov.

Pa to ne moreš verjet... kdo je nastavil tega starega trota, da govori kot da bo pred mikrofonom pravkar zaspal... in kot da so poslušalci povsem retardirani. In ziva sramota je, da očitno ne znajo zavrteti nobenega komada, ki bi bil po moji grobi oceni posnet po letu 1970. Obup, samo govejo musko ki opeva neke kmečke fante vrtijo. Se dobro da očitno te oddaje ne posluša nihče drug, ker bi se naravnost v zemljo vdrla, ce bi me kdo v službi vprašal, ce je to tipična glasba, ki jo poslušamo Slovenci.

Saj ne recem, pac je treba vrteti glasbo za vse generacije in za tiste starejse se je cas ustavil leta 1960 ko so jih se partizani preganjali al kaj jaz vem, lahko bi kdaj pa kdaj vsaj kaj malenkost modernejsega zavrteli... Adija Smolarja, Predina, Lovsina... whatever.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

tocno to Alenka, samo stare kosti. In ne bodo se premaknili do svojega zadnjega diha. Kar ti ostane je- ne poslusat: Kaj pa Hamish and Andy? (andrea)

kaalen pravi ...

Hamish & Andy sta kul... pa par drugih radijskih oddaj tud. Npr. uni k majo ze ob 7h zjutraj telefonski prank... vedno crknem od smeha.

rob pravi ...

To so konzervirani Slovenci. Lahko bi jim rekli frostiji...:)