torek, 26. januar 2010

Produktivni Januar

Od kar sva prišla nazaj iz Nove Kaledonije, sva se seveda zopet ustalila v stare delovne navade.

Za najino firmo je prišlo ze 2. četrtletje in zopet je bilo treba kontaktirati računovodjo, da je pregledal papirje in izpolnil BAS statement. Malo se je sicer zataknilo pri stroških, ki sva jih vnesla, ker sem malo pobrkljala zadeve in vpisala napačne davčne kode, ampak mislim da bi bila moja draga mama računovodkinja se vedno ponosna name. Med drugim se je racunovodjina asistentka čudila kako sva si obračunala plače, ker se ji po nobenem standardnem kalkulatorju ni shodilo. V Avstraliji je namreč navada, da se plače izplačuje tedensko, fortnightly (dvo tedensko) ali (bolj redko) mesečno. Zaradi nekega hecnega razloga, sem se odločila skalkulirati plače na roke pol-mesečno, tako da si jih izplačava okoli 1. in 15. v mesecu. Mislim da je imelo nekaj vpliva na to dejstvo to, da je vsaj nekoč bila v Sloveniji navada, da so delavci dobili plačo 15. v mesecu, midva pa sva hotela narediti počasno tranzicijo na avstralski fortnighly sistem. Ker je fortnighly sistem vsaj meni osebno malo nepredvidljiv in nikoli ne vem ali je plačilni teden ali ne, sem naredila hibrid obojega. To pomeni da se placa izplača 24x v letu za razliko od fortnighly sistema, kjer se placa izplača 26x... in asistentki kalkulacija nikakor ni sla v glavo.

Anyway, ostalo je vse kul. Ker je zadnje case precej vroče in imava v spalnici le starinsko ropotajočo klimo, sva se preselila v drugo spalnico, kjer je namescena modernejša in bolj tiha klima. Landlorda sva obvestila tudi, da glavna klimatska naprava ne dela tako dobro kot bi morala. Na žalost sem po obisku serviserja počutila malo butasto, ker je ugotovil, da klima dela brez problema, a zaradi same velikosti prostora in dejstva da streha ni izolirana, uspe ohladiti le do maximalno 2 stopinji nad nastavljeno vrednostjo in se nikoli ne ustavi. V povprečju torej klima kuri $1.15/uro, kar pomeni da bi uporaba le te 6 ur na dan v trimesečju nanesla na $621 stroškov za hlajenje. Ouch, to pa je malo prevec. Glavni problem je seveda izolacija strehe, pri cemer ne razumeva zakaj se landlorda tako zelo bojita pozara, da je nočeta izolirati, čeprav jima drzava trenutno da subvencijo, ki pokrije praktično celoten strošek materiala in dela. Prisezem pri bogu zime, da ko bova imela svojo hišo, bo prva investicija postena izolacija, ki ti koristi tako pozimi kot poleti. Alternativni način hlajenja je s pomočjo ventilatorjev, kar dobro učinkuje do neke mere. Ko ima dan nad 32 Celzija in ni niti najmanjše sapice, je vse skupaj bolj brezupno.

Med drugim sem zopet imela priliko izkoristiti svoje handyman sposobnosti. Kupila sem prenosni ventilator ($12.7) ker imam teorijo, da ga lahko postavim na začetek hise in bo vlekel luft od zunaj po dolzini hise in na drugi strani ven. Nekako deluje, ampak mogoče bi se splačalo kupiti bolj industrijskega, da bi potegnil večjo kubikazo zraka. Kupila sem tudi omarico za čevlje ($20) in jo sestavila. Lepo je videti, da cevlji ne lezijo vec po celem hodniku in da ne ponorevam, ko se spotikam ob (Rudijeve) skrpete. Infrastruktura je torej postavljena, check, vse kar je potrebno storiti je naučiti Rudija, da svoje čevlje dejansko začne pospravljati na omarico.
In se cream de la cream, kupila sem nama... ehm, kupila sem si Boschev prenosni vrtalnik ($100). Najcenejši De Waltov je bil preko $300, Black&Deckerjev je zgledal bolj bogi, prodajalec pa mi je skušal prodati Ryobi-jevega. Glede na to da imava Ryobi laks kosilnico in je vredna lih toliko kolikor je kostala in sem ze 2x menjala glavo (ki je mimogrede 100% plastična), sem se odločila, da raje kupim nekaj bolj priznanega, Nemskega po možnosti, pa čeprav je entry level. Prvi test je napravica prestala, saj je brez tezav zvrtala luknje v aluminijasto zadevo ki jo namotiras na vrata, da bolje tesnijo. Ko mi je potegnilo da stvar ne vrta, ker je nastavljena na od-sraufavanje namesto na vrtanje, je delo steklo in komaj cakam, da dobiva se kakšno pohištvo za zložit ali pa razstavit, ali pa se bolje luknje za zvrtat. Pa bodo vsi sraufi zategnjeni in vse luknje zvrtane... in morebiti dobim se ekstra veselje pri peki peciva, ce le pogruntam kako metlico namestiti na vrtalnik :-)
Od ostalih manjših zadev sem uredila tudi novo stojalo za daljinca od klimatske naprave v kuhinji in pokitala staro luknjo, kjer je amatersko namesceni srauf padel ven. Popravila kuhinjski predal, ki je razpadel... in ob tem skoraj naredila celo stalo z gradbenim lepilom, ki je bil tako star in zasušen da spredaj ni hotel ven, ker pa sem se vedno vztrajno pritiskala na pištolo, je spricnil ven od zadaj. Samo ne vem komu se lahko zahvalim da sem 30 sekund pred tem vse macke, ki so se mi muzale naokoli, pospravila v sobo, ker bi sicer bile od glave do repa namazane z lepilom in da je aceton za odstranjevanja laka za nohte dejansko delno stopil tudi lepilo na mojih rokah, ker bi sicer se 14 dni hodila naokoli kot star tradi. Pa se en kup mali stvari, yeah... I'm on fire this month.

Pa se zadnja stvar za vse motoriste. Sicer preklinjam vsakič ko greva z Rudijem v trgovino z motoristično opremo, ker je kot neustavljiv 5 letni otrok v trgovini z lego kockami... ali modelčki letal ali nekaj podobnega. Postavljen budget je bil do $100 za torbo a sva ga presegla skoraj 10x, prekleto. Rudi si je kupil novo čelado, oba sva si kupila zatemnjene vizirje da bova bolj jebacka, jaz pa sem si končno kupila torbo z magneti, ki se jo pritrdi na tank motorja. Aleluja svoboda. Priporočam vsakemu motoristu v vročih dneh. Ni ga lepšega, kot ne trpeti svicanja na hrbtu zaradi ruzaka.

4 komentarji:

Lovro pravi ...

No lepo, se pravi da sta pripravljena za kakšen izlet. Torej kdaj sta za akcijo ker že čakam ko pes na kost pa nič glaseka od vaju. Obljubim da ne bom hitro vozil. Pa še enega kandidata imam zraven sodelavec je kupil ZX-14 ga dobi v dveh dneh se pravi v četrtek. Bentiš ej sem jezen meje prehitel za 100ccm-mov. Weekend bo izletniški...???

kaalen pravi ...

Ma da bo... Nedelja ob 7h zjutri velja? Mt Tamborine? Midva morva met enga da naju zbrca iz postle, ker sva zadnje 2 vikenda ze 4x mislala it pa sva zmeri ostala doma z izgovorom, da je cist prevroce.

Ameliee pravi ...

Hehe, kot vedno, sva se tudi tokrat odlično zabavala ob branju (pri nas to izgleda tako, da D. leži pred TV, ki ga sicer gleda samo z očmi in ne možgani, jaz pa berem tvoj blog, potem pa vsake toliko oba planeva v salve smeha). Tokrat je zmagovalna tale: "...oba sva si kupila zatemnjene vizirje da bova bolj jebacka..." ;) ;)

Lovro pravi ...

Juhu končno ,če ne bosta prpravljena vzamem lonce iz izpuhov potem se še streha dvigne ne samo vidva pa par sosedov jim ne bo po godu. 7.00am see ya. Sodelavec bi dobil bike danes ampak nima prevoza greva v petek torej smo za nedeljo ekipa.