ponedeljek, 04. januar 2010

How was my holiday... absolutely diabolical!

Hja, se vedno sva brez prtljage, ceprav so naju danes zjutraj klicali, da naj bi prtljaga prisla s prvo ladjo in da sem vceraj zvecer Qantas predstavniku po telefonu razlagala da je kufer military green barve in ne "military" kufer.

Med drugim sva ugotovila, da je otok na katerem bivava pravi snake otok. Moje oko je ze tako izurjeno da sem danes zjutraj zgolj pokukala iz hotelske sobe in sem ze zagledala en komad Tricot Raye morske kace.


3 dni nazaj je Rudi skoraj stopil na eno, vceraj pa sem jaz sedela na robu bungalova, ko me je kacica pozgeckala po nogah in sem zatulila tako, da je pol otoka skocilo v luft. V vodi pa jih se nisva videla.

Med snorkljanjem okoli bungalovov sva nasla mlade tune, butterfly fish, polno malih pisanih tropskih ribic in celo giant clam - ogromno skoljko vijolicno-zelene barve s flourescentnimi pikami.

3 komentarji:

Danijel Motaln pravi ...

Hei... zanimvi članki...

Ker bi tudi jaz sam rad šel v Avstralijo (študirat in delat), me zanima, ali imate kakšen predlog, kako bi si najprej pridobil ''working & hollydar'' vizo in kasneje vizo za študente.

dani.motaln.zoo@gmail.com

Renato pravi ...

danijel, na desni imaš link:
http://www.activescgroup.com/slovenia/index.html

kjer ti pomagajo pri vseh papirjih. vprašaj njih pa boš vse izvedel.

pravtako dobro preberi večino bloga. Je zelo zanimivo pa še dosti novega boš izvedel


@kaalen: prav fouš sem vama, res uživata življenje. kar tako naprej ;)

Alen pravi ...

Ni dobro, če te taka lepotica vgrizne. :)