nedelja, 31. januar 2010

Briony's hens night

Torej prijatelj in prijateljica se kmalu poročita in po tradiciji so jima prijatelji organizirali vsakemu svojo zabavo. Jaz sem bila povabljena na Brionin hens night, Rudi pa na bucks party.

Torej, ob nekaj cez 3h popoldne se v pripeljem pred fancy hišo v Kelvin Grove. V petkah se skobacam iz avta in ze slišim babje vreščanje z balkona. Navodila so bila, da se je treba obleci v koktejl/race oblekce in naličiti. Rečeno storjeno. Ko sem prišla do stopnišča so se babe ze drle, da moram objeti dvometerskega kurca, ki je bil postavljen pred hiso zato da so me lahko fotografirale. Potem so mi v roke ze tiscale kozarec z mojim imenom in me spraševale kakšen koktejl bom pila. Samo kokakolo prosim (zeh). Bodoča nevesta se se ni prikazala tako da sem veselo praznila narezke in klepetala z vsemi babami, ki so bile tam. Kričanje se začelo, ko je prispela Briony in sledilo je 20 minutno poljubljanje in objemanje. Babnice so se ga se pošteno nasekale, ko je Christa oznanila, da "zabava" prihaja ob 4h in da so na žalost samo štirje striptizerji namesto petih. In spet so vreščale.

Ob stirih se prikaze tip in sem osebno na verandi skor dol padla, ko sem ga zagledala, ker je bil precej ceden in gotovo ne bi bil slab brez cunj na sebi. Nas zabavljač pa je (na zalost?) napihoval balone in je nevesti naredil eno tiaro in eno rozco. Nakar so se babe začele dreti da so poredne in je zabavljač poklical ta najbolj poredno iz grupe in ji skupaj sestavil strap-on iz balonov. Ker porednica ne bi bila porednica, se je morala vmes dreti, da "the bigger the better" in "once you go black you don't go back" (balon je bil crne barve). Ko je bila njena umetnija končana, je ob ritmu glasbe veselo migala z ritjo, drzala balonastega kurca in vsako zvajznila okol glave. Naslednja se ze dere, da hoce "vag" in zabavljač ji uslužno naredi rozasto vagino. Samo bedak ne bi pogruntal kaj se je zgodilo naslednje. Babe so ze tiscale rozasto vagino na črnega kurca in se drle da rabijo lubrikant. Potem je ena bejba rekla, da hoce met pohotnega kužka in balonar ji je skupaj spihal kužka, ki je natepaval njeno nogo. Skratka nasa "zabava" je znala napihati poredne formacije iz balonov. Lovely! Chipendalesi bi bili se vedno boljši, haha.

Ko smo s tem zakljucili so bile bejbe ze tako nasekane, da je vse letelo po tleh: telefoni, kamere, fotoaparati itd. Se dobro da je tricetrt stvari dandanes shock-proof.

Sledile so igrice kot je izdelava poročne obleke iz plastičnih vrečk, kozarčkov, selotejpa in toaletnega papirja. Nasa skupina je dobila 2. mesto za inovativno izdelavo poročnega venčka iz toaletnega papirja. Za nagrado sem dobila kurca na skateboardu.

Okay... sledila je najbolj poredna igra v noci. Natikanje kondomov na korenčke. Kondom v usta, korenček med noge, roke za glavo in gremo nasi. V tej igri sem bila totalni amater, ker pac ne znam nataknit kondoma na korenčka v dveh sekundah. In tako se je pocasi zabava zakljucila.

3 komentarji:

PeterStegnar pravi ...

Zanimivo, zanimivo ... :) Komaj cakam kaj ima Rudi za povedat! ;)

zlatko pravi ...

Če prav razumem se poroči Brioni,ki je bla na pikniku v holland parku?
Ja daj Rudi še ti kaj povej,kako je blo na tvoji zabavi.
Uživajta naprej...

kaalen pravi ...

Jep prav ta Briony se poroci.