sreda, 02. december 2009

Praznicno vzdusje po Avstralsko

Tako, pa je spet december, mesec praznovanja in druzenja. Ce se kdo sprasuje zakaj od mene kaksna dobra dva tedna ni bilo glasu naj povem da me je potolkel en tropski virus in sem bruhcala in kozlala kakih 10 dni skupaj. Imeti vrocino v soparni vrocini ni nic kaj prijetno. Zdaj sem kul.

Odkar sem si kupila motor in opravila izpit se pocutim kar prerojeno. Z Rudijem sva se podala tudi v nakup in si kupila poletni jakni, ki sta veliko bolj primerni za tukajsnje podnebje. V prejsnjih jaknah si se namrec skuhal od znotraj. Motor lahko prakticno parkiram takoj za stavbo v kateri delam, da ne omenjam tega da v sluzbo pridem vsaj 15min hitreje kot z avtom, ker se lahko na semaforjih prerinem cisto naprej. Cagerji (avtomobilisti) me verjetno sovrazijo in kaksna zivcna baba kdaj pa kdaj kar trobi v tri krasne.

Danes imamo v sluzbi bozicno zabavo in gremo v bliznji establishment na kosilo in igrat lawn bowls, bosonogi. To je nekaj takega kot balinanje na travi - aktivnost, ki bi jo tipicno pripisali penzionistom, a je po drugi strani primerna tudi za intoxsicirane mlajse osebke. Slip slap slop pa bo. Zaradi health & safety se po zabavi ne smemo vrniti na sluzbeno mesto... da se ne bo kdo slucajno pijan zvrnil po stopnicah. Vceraj me je sodelavka tudi slikala s fotoaparatom za nek feature na department intranetu... kao najmlajsa solution architectka pa se babez po vrhu. Yeah, I must be a geek godess or something.

Moj sivalni hobi tudi dobro gre in sem si naredila ene poslovne hlace, ki mi tako dobro stojijo da dol pades. Nato sem naredila se en ultra fancy top na katerega sem totalno ponosna, ker sem ga sivala kaksne tri tedne skupaj in sem se naucila en kup novih tehnik. Februarja zacnem z sivalnim tecajem pri odstekani sivilji, komaj cakam. Trenutno pa zahvaljujoc Rudijevi mami, ki mi je poslala en kup Burda revij z vzorci, sivam poletno bluzico iz rumeno-zelenega bombaza z vezenimi rozicami.

2 komentarja:

Kuci pravi ...

Pozdrav in lepe božične praznike. Kuci

zlatko pravi ...

po 10.letih se kupi nova klima.Bogve, kje vse uhja plin in bi bilo filanje verjetno stran metanje denarja.
Očitno vas je "kriza
" res obšla,tuki tko kot Goran pravi zaslužimo vedno manj.Jebo jim...,pohlepno,čist so zropal državo.