četrtek, 05. november 2009

Zanimivost

Pravkar sem se malo sprehodila po hisi in ugotovila da imava trenutno v uporabi 6 racunalnikov. Od tega je en namizni (moj), en server, en netbook, vsi ostali pa so prenosniki. Ne vem zakaj me to nekako spominja na studentske dni.

Se druga zanimivost pa je... da je na najino ime pisanih 5 vozil, mogoce celo 6. En avto, en 4WD, dva motorja in en (manjkajoci) ute in mogoce tudi ze davno prodani motor, ki kot kaze (celo vecnost) ni bil prepisan na novega lastnika.

Trenutno imava samo 3 macke... tukaj torej nic posebnega.

Danes sem sla do zdravnika na cepljenje in pregled uses, ker na levo uho skoraj nic ne slisim. V usesu imam ocitno dermatitis za kar sploh nisem vedela da obstaja, srbi za popizdit, popraskat se ne mores in ker je notri vse vneto in se koza lusci nic ne slisis. Dobila sem 3. dozo cepiva proti raku na maternicnem vratu, ki je mimogrede brezplacno, proti svinjski gripi pa se nisem hotela cepiti, ker se mi zdi vseskupaj en velik bullshit.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Pri nas tole proti raku na materničnem vratu cepijo kao samo osnovnošolke. Do katere starosti pa tam prejme ženska tako cepivo? A je tudi omejitev okoli tega, če je prej že rodila ali ne?

Lp,
Sončnica

zlatko pravi ...

Ha si le vstala od mrtvih,se vid da so prave temperature.Se vedno nasmejem ko berem blog,prav od srca res.uživajta naprej...,ko si omenla sipine sem ti ratu fouš.Ko to probaš ne pozabiš.Uživajta naprej:)

kaalen pravi ...

Tukaj uporabljajo cepivo Gardasil, v evropi mislim da nekaj drugega. Omejitev je trenutno do 26 leta in zdi se mi da moras biti brez otrok. Cepivo je brezplacno do decembra.

Anonimni pravi ...

Bravo Avstralcem za ozaveščenost in skrb!

Lp,
Sončnica