torek, 03. november 2009

Lenoba? Mogoce se mi pa samo prevec dogaja...

Ne, niso me v sluzbi cisto zalozili z delom, niti se nisem vdrla v zemljo. V preteklem mesecu ali dveh se mi je enostavno dogajalo prevec stvari in sem blog kar malo zanemarila. Numero uno: vreme v Avstraliji je trenutno fantasticno in oblacek na nebu je prava redkost. Septembra sem se koncno spravila delat izpit za avto in ko sem enkrat to opravila, sem sla se po learners permit za motor.

Naslednji korak je bil seveda nakup moje nove mrcinice, ki smo jo po familiarni tradiciji poimenovali Barbie. Je Honda CBF 250, fajn gre in prov lustno brenci. Zanjo sem placala $4600, kupila sem jo od ene middle aged tetke iz outbacka, ki je na njej naredila samo 5000km. Nekaj osnov mi je sicer pokazal Rudi, vendar pa tako ni slo naprej in sem se odlocila da si poiscem instruktorja. P.S. v Avstraliji ni nujno da delas voznjo preko avtosole, lahko te uci kdorkoli, ki ima open licenco za zeljeno kategorijo vozila.



Opravila sem torej vseskupaj nekih 12h voznje in ker je moj instruktor rekel da sem naravni talent, sem bila hitro sposobna opraviti vse vaje brez tezav. Vaje vsebujejo slalom, osmice, super pocasno voznjo, kontrolirano zaviranje, zaviranje v paniki itd. Skratka to je bilo to, neko skisano nedeljo sem sla opravit test in sem sedaj ponosni lastnik odprte licence za avto in resticted licence za motor. Mislim da se od tistega dne se nisem peljala v sluzbo z avtom... z motorjem se namrec pride veliko hitreje pa se parkiranje je enostavno. Seveda so sedaj obvezni tudi vikend izleti z motorjem.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ma kaki lena! Bravo za nakup motorčka in izpit. Evo, še en novi dosežek!!! :) Čestitke. Imata že v mislih kakšno skupno pot z vajinimi 'brenčači'?

Lp,
Sončnica

Rob pravi ...

Še si živa in zdrava!! Kul!!


Ko tukaj ni nič novega, berem v hrvaščini kako je v Avstraliji
http://www.forum.hr/showthread.php?t=254477