sreda, 23. september 2009

Oranzno nebo, modro sonce...

Danes zjutraj je nebo izgledalo oblačno. "Hja, skoda... eden tistih deževnih dni bo", sem si mislila. Ko sem se peljala v službo se mi je vendarle začelo dozdevati da mogoče ne bo deževalo, pac pa bo le peklensko vlažno. Nekaj čez 10h dopoldne se je vidljivost začela zmanjševati in do kosila je nebo postalo povsem oranzne barve, da je bilo kar strašljivo. Vidljivost je bila zelo nizka, komaj do sosednje stavbe si lahko videl, obzorje centra mesta pa je izginilo v oranžnem puhu.

Vzdušje v pisarni je bilo čemerno in da bi se malo zrelaksirala sem sla ven na "luft", ki ga ni bilo. Zrak je bil nabito poln prahu in težko se je dihalo. Nos in oci so pekle, da me je začela boleti glava in sem jo prav hitro popihala nazaj notri. Pravo presenečenje pa je bilo na nebu. Sonce se je namreč spremenilo v zamegljeno modro kroglo.

Da pojasnim situacijo... jugo-vzhodni del Avstralije od NSW do SEQ je zajel peščeni oblak, ki je do sem prisel iz južne Avstralije, kjer imajo že več let sušo. Močni sunki vetra so v nebo dvignili enormne količine puščavskega prahu, ki je tipične oranžne barve.

Vec o tem dokaj redkem dogodku si lahko preberete na internetu ali pa si pogledate fotografije tukajle:
A dust storm has deposited fine red dust onto Brisbane

7 komentarjev:

Aleš Š pravi ...

pišejo že od jutra tudi na naših novičarskih straneh :)

Anonimni pravi ...

pozdravljena, ali je to še obstoječi mail, ki je napisan zgoraj desno? sem vam pisala na mail.

lep pozdrav

Kaalen pravi ...

Email je pravi... ampak nisem dobila nobenega maila.

Anonimni pravi ...

sem šla preverit, in videla da je moja napaka:) se opravičujem,...sedaj mislim da že imate moj mail.

se opravičujem. lep pozdrav, Nina

Igor pravi ...

Pozdravljena

Škoda da ne pišeš več tako pogosto kot na začetku.. :)

Enkrat na teden pa bi si lahko vzela 5 minut in napisala nekaj o življenju v Avstraliji za nas radovedneže v tvoji (bivši) domovini :)

lp

Anonimni pravi ...

Hej, kaj je zedj to že mesec in kusur nič glasu, .... lp Kuci

Rob pravi ...

Samo, res! Zgleda ima tolk dela...