ponedeljek, 10. avgust 2009

Zima zima... zelena

Ne vem ali sem se malo polenila, ali pa se mi ob vikendih prevec drugih stvari dogaja in zato malo manj pisem na blog. V Avstraliji je se vedno zima, ki pa seveda izgleda nekako tako kot maj ali september v Evropi. Iz najhujsega smo ven in dolge rokave je treba obleci le se zjutraj in zvecer.

V zadnjem mesecu se je tempo v sluzbi malo upocasnil, ker smo koncali projekt, uspesno seveda. Rudi pa je zamenjal sluzbo in sedaj dela za IBM... torej se mora malo izkazati. Ob vikendih imava precej standardno rutino... moja nogomenta tekma in ostalo, kaksen BBQ vmes itd.

Zadnjic sva sla v Officeworks (mega-papirnica) in na eni izmed polick sem zagledala lustno digitalno video kamerco. Sicer sem totalni amater in se na posnetkih pretezno znajdejo macke, ce so le pripravljene sodelovati, vcasih pa tudi kaksni veliki otroci z velikimi igracami v adrenalinskem parku:



Sicer pa bo Rudi kaj vec napisal o big boys with big toys.

8 komentarjev:

PeterStegnar pravi ...

No super je spet malo slisat kaj se dogaja "tam spodaj". Malo bolj pogosteje ne bo nic skodilo. :)

Rudi, cestitam za novo sluzbo! Lahko bi malo napisal kako dobis sluzbo v IBM. :) In kako je tam delat ...

Rudi pravi ...

Networking. Tukaj je s tem tako, tehnicne zadeve, kot kodiranje, SME etc. delajo indijci, vse interakcije z clienti in arhitekture (macro) pa belci, enostavno zaradi soft skillsov in drugacnih kultur.
Sluzbo pa dobis le preko networkinga, torej, rabis nekoga, ki pozna nekoga in ta pozna tega, ki te priporoci, kot ves, je IT zelo zaprta industrija, ampak ko prides enkrat v ta zaprti krog je vse dokaj lahko naprej. Ce te kaj bolj konkretnega zanima pa vprasej bolj konkretno ;)

arctus pravi ...

Rudi, sedaj ko si v krogu, pa lahko druge infiltriras notri :)

verbatim pravi ...

To z networkingom niti ni v Sloveniji tako drugače. Samo da pri nas velja za skoraj vse panoge. :)

PeterStegnar pravi ...

Rudi zanimivo kar pravis ... Ocitno bo tudi programerje zadel efekt "tekstilnih delavk", saj se kodiranje vse bolj seli v azijo.

Kakor pa slislim pa niti tam ni to neka cenjena sluzba. Menda se v Pakistanu smejijo programerju, ki je po nekaj letih se vedno - programer (ceprav kolikor poznam njihovo delo je bolj ustrezen izraz koder).

Drugace me pa predvsem zanima, cisto tko, koliko se nacin dela razlikuje v taki IT multinacionalki od ene lokalne firme (recimo tudi slovenske)? Kako je recimo z delovnim urnikom? Kaksne bonifikacije nudijo?

Tale networking pa res drzi, enostavno moras nekoga poznati, magari preko proxyjev, da dobis sluzbo.

Rudi pravi ...

Hmm, kako se nacin dela razlikuje... Multinacionalke delajo velike posle, in je tudi organizacija torej cisto drugacna od malih firm. Ne mores ravno primerjati, ce generaliziram, pa lahko recem, da so HR stvari urejene, nic zamujanj z placili in podobnih zadev. Firme imajo svoje projektne pristope, ne tako kto vecina malih firm, dejmo kuj nardit, bo ze. Jaz ne vidim cisto nobenih prednosti delati za malo firmo, sem jih dosti dal crez in si nic ne zelim iti nazaj. Nekateri pravijo, da se izgubijo v velikih firmah, da so neopazeni etc., v malih je pa drugace. To je res, ampak kot sem ze rekel, tudi ko imas sluzbo, mores aktivno networkat znotraj firme in se prodajati. Mogoce bi v SLO rekli temu lest v rit, ampak jaz nimam nobenih problemov hvalit in promovirati svoje dosezke sefom. Ce si tih, se bos pa pac izgubil in odletel.
Bonifikacije? Kaj mislis pod bonifikacije? Telefon, racunalnik, business credit card,, izobrazevanja? To ponavadi nudijo, ja. Ampak jaz delam kot contractor, tko da nimam nobenih bonifikacij, me niti ne zanimajo, mam svoj telefon, izobrazevanja sem si vedno sam placeval... Nasplosno odkar delam kot contractor sploh ne vidim nobenega razloga zakaj bi delal kot redno zaposleni?

PeterStegnar pravi ...

Ja se kar strinjam velike firme so veliko bolj urejene in imajo nek celovit (projektni) pristop.

Pravis da delas kot kontraktor. Cist tko me zanima, kolk vec (%) se zasluzi ce delas kot kontrakor namesto rednega delovnega razmerja? Je ponavadi placano na uro ali na projekt?

kaalen pravi ...

Contractorji so ponavadi placani na uro ali na dan. Jaz delam za government in je placilo per day. Zasluzim pa cca 200% vec kot redno zaposleni. Fixed price projekte pretezno delajo samo manjse firme... pri vecjih firmah so tehnicno tudi fixed price projekti, samo potem govorimo o vec milijonskih projektih.