petek, 10. julij 2009

Diamonds are forever!

Nekega lepega večera mi je Rudi rekel da ma eno malo darilce za mene. V trenutku sem se razburila kot majhen otrok in ce bi bila psicek bi mi repek verjetno zacel noro migati od veselja. Rudi mi je naročil da zaprem oci, medtem ko je nekaj brskal po garaži. Potem je prilomastil nazaj in mi rekel da lahko odprem oci. In kaj zagledam! Rudija kako kleci poleg mene z najvecjim moznim nasmehom na obrazu in mi pod nos moli prstan z ogromnim diamantom. Popoln... kot iz sanj. Jep... poroka bo!

14 komentarjev:

Goran pravi ...

Prav filmsko :) dajta to ponovit, posnet pa na youtube!

arctus pravi ...

Kaj vse se najde v garazi a :)

Peter S. pravi ...

Bravo! Cestitam!

zlatko pravi ...

:-).čestitam.Kdaj bo poroka?ll

TjasaD pravi ...

Čestitam. Rudi, tole si pa res fajn izpeljal. Ni je, ki bi se lahko uprla taki klasiki

kaalen pravi ...

Poroka bo decembra ko prideva v Slovenijo... a se kdo javi za porocnega organiserja???

TjasaD pravi ...

Hm, poznam par takih, ki se tu v Slo s tem profi ukvarjajo. Mogoče katerega kontaktiraš in vidiš, če lahko "pick their brain" :)

AlesS pravi ...

Oooo! Čestitam za zaroko! Prow lepo prebrat, da bo poroka v naši Sloveniji!

srečno! ;)

Iztok Kveder pravi ...

ja...bravo, čestitke.

stRelka pravi ...

Čestitke! :)

verbatim pravi ...

Čestitke. :)

Anonimni pravi ...

Čestitke za zaroko!!! Tista je dobra, ja: Kaj vse se najde v garazi a :) Hehe
Poznam organizatorko in bend za musko.

Še enkrat čestitke,
Sončnica

ursa pravi ...

ufff, kaj vse človk zamudi, če je en mesec na murju :) če nucata pa še kakšnega fotografa pa povejta ;) pa čestitke od naju obeh!!! u&i

Darja pravi ...

madonca, ze dovg nism brala tegale bloga, ampak tale zgodbica je pa res lepa :)..prov vesela sm in kumej cakam da prides v slovenijo ..sm glih razmislala kako si me vcasih udirala na vrtu (o mozolih govorim seveda)..no se dobr da jihnimam vec hehe