ponedeljek, 11. maj 2009

Fashion statement

V soboto me je Rudi končno uspel zvleci v shopping center. Preganjal me je brez pretiravanja kar nekaj tednov - je namreč ze skrajni cas, da si kupim nova očala. Sprva sem nameravala okvirje poslati v Slovenijo, da mi zamenjajo stekla, ker sem namreč sla v OPSM in so mi dali quote - $280 za menjavo stekel, cisto navadnih brez kakršnikoli filtrov. Too much.

Ker pa sva lani vzela private health insurance mi pretezni del stroškov z očali pokrije zavarovalnica.

Sla sva torej v prvo optiko - Optical Superstore. Na televiziji se oglašujejo kot 100% aussie company in besno pljuvajo cez Specsavers. Okay... imeli so nekaj luštnih okvirjev in sem si enega izbrala. Ko sem odšla do pulta so tam delale sam Kitajke. Rudi je takoj omenil, da je bila "tamala" dobra ker je imela super ogromne joske... kaj takega zenske pac ne opazimo tako hitro haha. Hotela sem da mi dajo ista stekla kot jih imam v obstoječih ocalah pa je prodajalka rekla da to ne bo slo, da rabi recept. Ker sem pregled ze delala v OPSM, je poklicala tja, kjer so rekli da nimajo casa. Torej je Kitajka hotela, da se enkrat delam pregled pri njih in seveda za to plačam. Ja pa kaj se.

Le nekaj korakov naprej je bila optika Specsavers in bila sem precej vesela, da sem sla pogledat tudi tja. Ker so namreč prodajali dvoje ocal za ceno enih in sem si tako lahko izbrala se sončna očala za isto ceno kot bi jo placala v Optical Superstore. Kul... izberem torej dva lustna okvirja. Prodajalca so napotili cez hodnik v OPSM povprašat za moj prescription. Pa so v OPSM očitno nekaj zasrali ko so delali pregled in niso vnesli podatkov za očala, pac pa samo za lece. Specsaverji so mi torej ponudili da mi zastonj naredijo hiter pregled, da bodo stekla res natančna.

Ko bodo očala pripravljena jih lahko pridem iskat... to pa v Avstraliji traja malo dlje kot smo navajeni v Sloveniji. Pri svojem bivšem optiku sem "umetne oci" vedno dobila v roke ze naslednji dan in mi tako ni bilo treba "slepi" bluziti po svetu. V Avstraliji pa to traja vsaj 7-10 dni, ker vsa stekla vgrajujejo v Sydneyu oz. v večjih centrih, čudno a tako je.

V ena očala sem si dala vgraditi lece s crystal clear filtrom, da bodo boljša za delo z računalnikom, v druga očala pa transitions stekla, ki spreminjajo zasencitev glede na kolicino svetlobe in bodo tako lahko tudi soncna ocala.

4 komentarji:

Goran pravi ...

Eee, ta "transitions" stekla se pri meni niso glih obnesla. Zatemnila so se le pozimi ob snegu pa je zelo čudno zgledal :)... A rudi ni nobene fotke prodajalke naredil? Fotka bi neizmerno poboljšala tale blog!

ZoRRo pravi ...

We want photos!! :))

kaalen pravi ...

Dobla nove umetne uče. Transitions stekla so mi zaenkrat vredu, se zelo hitro zatemnijo ampak samo na soncu, pod umetno svetlobo pa ne. Verjetno reagirajo na doloceno valovno dolzino svetlobe.

Anonimni pravi ...

samo nekaj, s tem čakanjem, tudi v SLO (izven LJ), pr mojem optiku je tut treba čakat 1 tedn, ker pošlejo podatke na sedež firme, ki izdeluje očala (okvirje ali samo stekla) in je potem treba čakat, da to vse pride nazaj v SLO