torek, 28. april 2009

Zima je prisla

Danes zjutraj sva se zbudila v chilling jutro. Ma je bilo tako mrzlo, da ko sem skočila iz postelje, sem nemudoma oblekla trenirko in jopico. Google weather pravi da je zmrzljivih 12 stopinj celzija... brrr.

Pa se malo o drugih zadevah ki se dogajajo...
Ze nekaj tednov nazaj je v kuhinji iz predela med steno in stropom padel dol del okrasne letvice. To sem sporočila landlordu, ki se je bil navdušen nad tem, da zadevo popraviva sama, ce sva le pripravljena in nama bodo povrnili stroške za material. Včeraj sem torej imela tradie day in sem se z velikim veseljem odpeljala v Bunnings po nakupih. Kupila sem tekoče žeblje (gradbeno lepilo), kit maso, penzelj, silikon pistolo, en spohtel, smirgel papir, belo barvo in plinski spajkalnik za Rudija. Letvico sem strokovno zalepila nazaj na svoje mesto in ko se posusi, jo bom se pokitala in pofarbala. A sem pravi domač mojster al ne.

Medtem pa sem Rudija nagnala predelat pet feeder. Kupila sva namreč tako posodo na timer, ki avtomatsko odpre en prekat z mačjo hrano ob 5h zjutraj... tako da mačke niso tečne zjutraj in da nama ni treba vstati iz postelje. Pet feeder je imel le manjši problem - ker deluje na baterije in mora vsak dan zavrteti posodo, ki je precej tezka, so se baterije kaj hitro spraznile. Rudijeva stromarska naloga je bila torej, da vse skupaj zveze, da bo delovalo na adapter in ne bova potrebovala baterij.

Pa se druga malenkost. Dobila sva obvestilo o porabi vode in sva prav zgledna. Najino gospodinjstvo je v preteklih 3 mesecih v povprečju na dan porabilo le 108L vode, medtem ko je trenutna tarča 170L vode na osebo na dan.

1 komentar:

Alja pravi ...

Te moram popravit, trenutna tarca je 200 litrov, smo na medium level ;-). Se bolje, ane?

Lp, Alja