nedelja, 26. april 2009

Social life

Phew... odkar sem prišla iz bolnišnice mi socialnega življenja res ni manjkalo. Od BBQ-jev, večerij in vsesplošnega druženja.

V službi mi tudi odlično gre in smo prvi del projekta - pisanje design specifikacij ze zaključili. Glej ga zlomka, vsi moji dokumenti so bili brez težav odobreni in tudi quality assurance ni imel pripomb kar se tice slovnice in pravopisa v angleščini, kar je dober znak. Očitno znam pisati dobre poslovne dokumente in je bil le moj prejsni manager en velik asshole, ki je imel stalno neke pripombe glede moje angleščine. Ironija v tem je bila, da je bil Nemec in tudi sam ni vedno 100% pravilno uporabljal angleščine. S polno paro smo torej skočili v implementacijo in moram reci da neizmerno uživam, ker projekt končno zanje rezultate, ki se jih da videti. Samo kodiranje pa je po mojem mnenju zelo sproščujoča dejavnost.

Sodelavci so zelo prijetni in pisarna je precej multikulturalna. Delam celo z punco, ki je po rodu Hrvatica in s tipom, ki je Bosanec tako da raznoraznih sočnih pisarniških šal ne manjka. Predstavili so mi tudi koncept "liquid lunch"... ce si predstavljate, se gre na tak liquid lunch ob petkih, hehe. Ker je pisarna tipično avstralska se tudi obvezno praznuje vse praznike in pomembne dogodke. Ob takih prilikah imamo catering z obveznimi slaščicami, baloni in klepetom.

1 komentar:

Daniel pravi ...

"Samo kodiranje pa je po mojem mnenju zelo sproščujoča dejavnost."

...ko le ne bi bilo vedno v spremstvu niti malo sproščujočega debugginga :P