nedelja, 12. april 2009

Razno #1

Tale zadnji mesec je bil precej poln, na obisku sva imela studenta iz Slovenije, ki je odsel nazaj po 3 tednih, Alenkinega oceta in se dva backpackerja, ki sta potovala naokoli, tako, da je bila hisa vedno polna .
Prvic smo sli tudi na North Stradbroke Island, morem reci, da sem bil po eni strani pozitivno presenecen, kako lep in miren otok je, po drugi strani sem pa pogresal kaj vec 4WD stezic.
V zadnjem casu so minerji, ki pridobivajo cirkon in druge surovine iz peska, zaprli vecino otoka v notranjosti, vkljucno z vsemi dobrimi 4wd tracki.
Alenka se vedno dela kot contractor za Goverment, jaz pa ugotavljam, da je University of Queensland prekleto zahtevna, in da moram vloziti se vec casa v studij, pa ceprav sem izbral samo 2 coursa (law in project management) za 1 semester. Tukaj dajejo veliko poudarka na skupinsko delo, tako, da moramo delati seminarske, ki ponavadi sestavljajo vsaj 50% ocene, v skupinah po 4. In v moji skupini so poleg mene en pravi ozzy boy, pa dva kitajca, od katerih en ne govori skorej nic anglesko in vecino casa prespi, en pa komaj kaj, tako da u bistvu skoraj sama vse delava. Sux.
Se update, kako kaj z ekonomijo tukaj, namrec to me vsi zadnje case pogosto sprasujejo, Avstralija se nekako se kar drzi, ceprav je v val odpuscanj dosegel tudi nas, malce z zamudo. Nezaposlenost je v zadnjem mesecu porasla za odstotek in prognoza je 7-9% nezaposlenost do konca leta. Na udaru so predvsem minerji, gradbena industrija in pa finance. Ce pa napisem, ali se kriza vidi v realnem zivljenju, morem reci, da ne. Sluzbe se se vedno dajo dobiti, ce so dober v tem kar delas in dokazes firmi, da ji lahko prineses dobicek z svojim delom, kar je tukaj najbolj pomembno, ne pa papir o tem, da si faks naredil.

Ni komentarjev: