četrtek, 30. april 2009

Pig flu

Ma kaka drama no! Včeraj sva se z Rudijem simultano zbudila sredi noči in oba letela na WC. Ti šment... napadla naju je gripa. Medtem ko se jaz se nekako držim pa je Rudija zvilo kot norca in je bil do jutra tako vročičen, da se nisem mogla stiskati k njemu. Jaz sem šla v službo in se počutila kot drek, kihala kot mačka in verjetno okužila še vse sodelavce, ki se delajo norca iz prašičje gripe in medijske galame. Vsaj krohotali smo se na to temo in prišli do ugotovitve, da bi me zdravstveno osebje gotovo nemudoma strpalo v karanteno, če bi se spravila kam leteti z letalom.

Po drugi strani pa se tolčem po glavi in preklinjam ker mi en mesec nazaj ni kapnilo, da bi denar investirala v farmacevtske korporacije. Saj je bilo menda za pričakovati, da se bodo v teh "kriznih" časih gotovo spomnili nečesa po vzoru ptičje gripe. Mogoče pa samo preveč Crichtona berem (op.a. State of fear).

3 komentarji:

arctus pravi ...

Swine flu:

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&t=p&msa=0&msid=106484775090296685271.0004681a37b713f6b5950&source=embed&ll=-25.403585,136.889648&spn=29.170397,57.128906&z=5

zlatko pravi ...

ni mi čist jasn,kako je na novi zelandiji tolk tega virusa

Leon pravi ...

investicija - to mas zlo prou, mogoce se ni prepozno: funti, farmacevtske firme k so trenutno v biznisu za izdelavo proticepiv in firme ki izdelujejo maske

hitr spekulirat :)