petek, 17. april 2009

Nazaj med zdravimi

No menda so spremljevalci bloga opazili da nekaj časa ni bilo novih objav. Razlog: zdravje in menjava službe, pa mi je nekako zmanjkalo časa in inspiracije za pisanje.

En teden sem bila v bolnišnici, tokrat privatni zahvaljujoč mojemu top-cover zdravstvenemu zavarovanju. Medtem ko sem se lani spraševala v čem je vrednost privatnega zavarovanja in ce se splača, lahko danes z gotovostjo trdim da se izplača četudi si sicer povprecno zdrava oseba in pri denarju. Ugodje in kvaliteta ter moznost izbire zdravnika, ki ti jo nudi privatna bolnisnica seveda prekasa javne. Zahvala gre tudi prijateljem, ki so me v bolnisnici obiskali, da mi ni bilo dolgcas in seveda neizmerna podpora Rudija.

Med drugim sem si uredila lustno skatlico za tablete in cisto nov narocniski telefon. Kot kaze sem vendarle "kreditno sposobna" saj mi je Virgin Mobile odobril aplikacijo za mobilni telefon brez kakrsnihkoli komplikacij kar online. Novi telefoncek je Samsung F480, ki je neke vrste "ponaredek" iPhona, z touchscreenom brez tipkovnice. Kljub skepticnosti na zacetku sem ugotovila da je uporabniski vmesnik skrajno kul in veliko bolj prijeten, ker se da vse delati z prsti in stylusa sploh ne potrebujes. Razlika v primerjavi z mojo staro predpotopno pre-paid Nokio.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Welcome back! Res smo te pogrešali... Veliko zdravja!

Sončnica