nedelja, 26. april 2009

Avstralske nadloge

Eno najbolj pogostih vprasanj, ki jih dobim od ne-ozzijev je, ali sva imela ze kaj izkusenj z raznimi avstralskimi cudnimi zivalmi. Torej, da razjasnim, ozziji se najbolj bojijo sledecih zivali:
  • Funnel web spider, posebej pogost v Sydneyu, u iber strupen, in pa, zaradi cesa se ga res bojijo, zelo napadalen in psihopatski
  • Blue box jelly, ravno danes je ena od sorodnic usekala plavalca
Ampak tele zadeve so zelo redke, however, glavna nadloga so pa MRAVLJE, se posebej Green ants, napadalne, pa usekajo tako, da te kr v zrak vrze, pa povsod jih je polno.
Danes sem bil z prijatelji na bike turi do NSW, in sem se na poti nazaj ustavil, ker mi je bencina zmanjkalo. Ustavil sem se, in dal celado na tla za kako minutko, nato je motor spet vzgal, dal celado na glavo, in..... aaaaaa, celada polna mravelj, ki so me zacele pikati v glavo. Vsak pik se cuti, kot bi te osa usekala, in ko sem spravil celado iz glave, je bilo ene 30 mravelj noter.
Tako da, mravlje te tukaj ob zivce spravlajo, ne pa stereotipne avstralske zivali, kot so kace, pajki,...

3 komentarji:

Goran pravi ...

AAAaaaaa, gaaaaa, neeeee ne pridem nikoli na obisk :)

kaalen pravi ...

Haha... bogi bogi Rudi. Mravlje mamo pa res take da te usekajo ko norca. Tudi take cist tamale crne pikice te loh nasekajo ko norca. Zanimivo je kako se vcasih pojavijo kar od nikoder. Npr. zadnjic sva sla v trgovino za kake pol ure in ko sva prisla nazaj je bila sredi jedilnice na steni crna 6-pasovna avtocesta mravelj. Na kaj so navalile nisva uspela ugotoviti, ker ni bilo zunaj nobene hrane. Drugace pa tudi take centimeter velike mravlje velikanke niso nic posebnega. Ko jo pohodis kar spricne.

zlatko pravi ...

vse te živalce so hude,ampak muhe aaaaaaa,zaradi njih sem bil pa parkrat na robu živčnega zloma.na vajinem koncu jih k sreči ni.