ponedeljek, 09. februar 2009

Življenje v (sub)tropih

Hmm... yeah, lahko enostavno opišem z tremi besedami - lots of critters! Pred dobrimi 3 tedni sva se preselila v novo hišo in po nekaj dneh ugotovila, da:
  • so termiti na vrtu in sva obvestila lastnika
  • so ščurki v kuhinji
Cockroache oz. ščurke sem najprej poskušala zatreti sama z priročnim pretežno neškodljivim sprejem. Haha... le kakšen optimist sem. Navaden spray jih ni niti upočasnil, kje šele da bi jih ubil. Situacija je postajala vedno slabša in slabša, do točke ko so ščurki raznih velikosti letali sem in tja vsepovsod in sem se od groze in histerije ze kar tresla.

Cas je bil za uporabo močnejšega strupa, takega ki je pravzaprav namenjen za zunanjo uporabo in smrdi kot pri norcih. Ta strup sem našpricala po vseh moznih vogalih in špranjicah kot da sem profesionalni pest control freak. Strup je vsaj malo pomagal za nekaj dni in število ščurkov se je zmanjšalo. Ta veliki so pomrli kar pa ne pomeni da niso majhni in srednje veliki se vedno veselo tekali naokoli.

Cez nekaj dni je zopet postalo slabse in vsakic ko sem odprla mikrovalovko je ven skocilo par mini & srednje velikih scurkov. Ogabno! Ocitno jim niti mikrovalovi niso skodili, morda ravno obratno... moja teorija je da so postali radioactive super resilient scurki. Klicala sem torej firmo za pest control, ker so itak morali priti pregledati hiso zaradi termitov in jih zaprosila da pridejo naredit tudi general pest control. Pride torej pest control guy in nasprica strup v prahu v vse mozne špranjice vključno z izpiranjem lesenega stojala za noze (bil scurek notri, bljak), baze za grelnik vode, okoli mikrovalovke in pultov. Med celotno zadevo so zaceli scurki letati iz vseh moznih špranjic in jih je bilo mogoce "pobijati" manualno. Se pest control guy se je čudil koliko jih je. Ko je odšel je bila situacija kakšne 2-3 dni roznata... skoraj nobenega ščurka, tisti ki pa so bili, so se premikali zelo počasi in so bili na dobri poti da pocrkajo.

Cez nekaj dni, se je situacija zopet obrnila na worse... iz mikrovalovke so zopet veselo skakali mini ščurkeci. Včeraj je bilo ze tako kot da pest control guy sploh nikoli ni bil tu. Malo sem potresla stojalo za grelnik vode in ven so zaceli padati mini ščurkeci, ki sem jih enega za drugim poteptala z kosckom papirja. Sledilo je taktično opazovanje in takrat se mi je posvetilo od kje prihajajo te enormne zaloge ščurkov - IZ PRESNETE MIKROVALOVKE!

Od groze se mi je skoraj vtrgalo. Mikrovalovka je sla v tistem trenutku VEN. Danes zjutraj... milina... en samcat osamljen napol ziv ščurek je se nekaj migal v kotu, to pa je bilo to. Kaj hudiča naj pa z mikrovalovko naredim pa se ne vem. Malo jo potreseš in iz nje pade kakšnih 50 mini ščurkov.

12 komentarjev:

nobody_d.b pravi ...

haha pa v mikrovalovni ne morem verjet jaz pa kr tega nebi rad doživel ko pridem down under marca hahaha

kaalen pravi ...

Okay... sla na vrt z izvijacem v roki. Odsraufala zunanji okvir mikrovalovke dol in behold the glory... notri je like 1000 mini scurkov in en kup dreka. Verjetno ni potrebno posebej omenjati da sem se isti trenutek klicala pest control tipa da pride nazaj in posteno presprica mikrovalovko s tistim prahom.

pin pravi ...

Torej je mikrovalovka valilnica za ščurke ... prijetno toplo in sevajoče! Scary ....

Renato pravi ...

Vidva bi počasi lahko začela pisati knjigo, ker je skoraj unbelievable kaj se vama je vse zgodilo v tem času in še kr se vama dogaja. :-)

Upam, da se čimprej znebita nadloge.

kaalen pravi ...

Knjigo... heh... ves, ni slaba ideja in sem ze resno razmisljala o tem. Se moja teta je ubistvu pisateljica in je ze izdala par super knjig. Ne samo da imam bujno domišljijo... ne vem po kakšni logiki se mi v zivljenju skoz neki dogaja.

Renato pravi ...

Mah. Bodi vesela, da ni dolgčas. Verjamem, da na koncu vseeno prevladajo lepe in pozitivne stvari. Ščurki in podobne prigode pa počasi v pozabo...

P.S.: Glede na vse stvari, ki so se vama že zgodile, bi res rad vedel naslov knjige. ;-)

kaalen pravi ...

Okay... pest control tip je danes prisel nazaj in je dobesedno zaplinil mikrovalovko. German cockies.... bloody german cockies.

Renato pravi ...

Da pa bi zagnala mikrovalovno v širni ocean, pa ne pride v poštev?

kaalen pravi ...

Renato... tudi o tem sem razmisljala but that would mean giving up.

kaalen pravi ...

Hm... naslov knjige bi lahko bil enostavno "Zivljenje na drugi strani sveta".

zlatko pravi ...

napiši knjigo

Feia pravi ...

haj (:
Odkrila sem vajin blog in sem bila 3 dni prilepljena na ekran, da sem prebrala vse vajine bloge. Resno dobro pišeta, poleg tega pa se vama kar naprej nekaj dogaja :P
Res bi lahko napisala knjigo, ful dobro pišeš in pomoje, da bi bla kar uspešna. Lp,
pa počohajta Zvezdi (;