sobota, 14. februar 2009

Smart Business Woman

Hja... Linky Pinky bo... business woman. Jep, čisto zares sem se odločila, da bom sama svoj moz... em... woman. Torej ustanovila bom svoje podjetje. Kakšna bo struktura se se nisem natančno odločila... ali bom sole trader ali pa proprietary limited. Glede tega se bom posvetovala z izkušeno računovodjo in naslednji teden tudi z business coachem.

Kaj bom delala? Ja to kar najbolje znam - web development. Skratka specializirala se bom za analizo, načrtovanje, implementacijo in deploy spletnih rešitev. Pisarno in opremo imam, "jajca" tudi, pamet tudi, managerial skills... maybe, the rest it takes to be your own boss... bomo videli.

To je pa moj ta nov baby - Dell Precision, Xeon 2.6 Quad Core, 4GB RAM-a, 250GB diskovja, NVidia Quadro Open GL 512MB graficna.... it's a darn expensive graphic workstation:

13 komentarjev:

Peter pravi ...

Srecno pri tej tej novi freelancerski poti!

Zanima me, kako bos iskala stranke?

kaalen pravi ...

Preko vez (networking) in samostojnih prijav na razpise vladnih agencij (ciljam predvsem na to). Ce iz tega ne bo dovolj dela pa se bo treba povezati tudi z drugimi večjimi podjetji in delati preko njih.

Sicer pa se nameravam lotiti tega by the book. Torej napisati poslovni načrt, planirati vnaprej, nobenih partnerjev, nobenih velikih investicij itd. Iz poslovnega načrta se bo hitro videlo ali je moj plan viable.

Peter pravi ...

Zanimivo. Jah ceprav upam, da so tile razpisi pri vas malo bolj cloveski. V Sloveniji je treba iti dostikrat pod ceno in tipicno ni nekega dobicka. Res pa je, da ce si sam si veliko bolj agilen in produktiven, hkrati pa so to lahko le majhni projekti.

Ti ves kaj me se zanima, kaksne so kaj down under place? Neto/Bruto ce se da.
Recimo koliko dobi en zacetnik programer? Koliko izkusen (npr. z 5 let delovnih izkusenj). Recimo v sloveniji (NETO) se nekak programerske place zacnejo pod 1000€, 5 let izkusenj ti prinese cca. 1500€ neto, ce si dober seveda. Kako je torej s temi stvarmi pri vas dol?

kaalen pravi ...

Hi Peter,
tole contractanje v Avstraliji je malo hecno in res zelo fleksibilno. Obicajno ti kot freelancer ne sodelujes direktno na razpisu pac pa to naredi tvoja krovna (obicajno velika ugledna) firma in ti potem contractas preko njih. Ker tukaj se te ta vecje firme prijavijo na vse mozne razpise pa je itak ze prakticno vse delno vnaprej zmenjeno kdo bo kaj dobil. Pol pa nimajo dovolj svojih ljudi pa na pol subcontractajo. Tak da mas hecne anomalije, uradno dela projekt neka xyz firma, projektno vodenje subcontractajo BLABLA firmi, pa developerje kolikor jim jih manjka tudi contractajo direktno ali pa preko recruitment (umbrella) agencij. Placa programerja pa je po mojih izkusnjah vse od 40k naprej na leto, contractorsko pa od 60k naprej. Ful se iscejo .NET programerji in ce si dober dobis tudi po 150k. Trenutno bi gotovo dobil najboljsi rate v ACT - Canberra kjer razne vladne agencije besno shuflajo gnar skozi okna.

Anonimni pravi ...

Švoh disk, pa švoh grafa.

Drgač pa way to go, svet pripada pogumnim!

Rudi pravi ...

Imava se 1 TB diskovja na NAS. Pa par USB diskov.
Grafika pa ja, ni za igrce, je pa hudo sposobna za aplikacije, ki delajo z open GL, like maya.

Tody pravi ...

A Rudi bo pa tajnica?

Hec ;) Srečno in veliko jajc vama želim

Peter pravi ...

Kaalen, v kateri valuti in to neto/bruto?

kaalen pravi ...

Ah seveda, valuta je avstralski dolar in pa bruto. Jaz vedno raje navedem bolj worst case scenario tak da kot programer bi moral dobiti vsaj 40k ce ves kaj mislim.

Primoz pravi ...

Good luck.

Arctus pravi ...

Yo kaalen, a bos potem lahko sponzirirala delavske vize? Ce rabis sistemca (Linux) let me know :)

Oto Brglez pravi ...

Danes sem v Google napisal "Delo v Avstraliji" pa me je teleportilano nekako na ta tvoj blog.

Pohvalno, da razmišljaš o svojem podjetju. Veliko sreče na poti.

Sem sem spletni razvijalec in že kar nekaj let v tem poslu.

Če bi zbral dovolj poguma, bi se preselil "tjadoli" in te prosu za kakšno konkretno sodelovanje.

KARRAX pravi ...

Zdravo Kaalen... :)

Very nice Blog :)

Jaz prihajam tudi v Avstralijo in sicer imam let 22 Februarja to Melbourne.

Zelo sem navdušen na tvojim člankom ko delaš sama zase....

No jaz tudi v tej smeri.

Jaz se ukvarjam z Google Rankings, google adsense oziroma vse skoraj znam o googlu.

Zato vidim samo potencial trga v Angleškem jeziku.

Glede strank bi ti mogoče lahko kaj svetoval.

Zelo bi bil vesel, če bi se še lahko kdaj slišala.

Moj osebni email je:
karrax22@gmail.com

piši kaj in lahko gremo na kakšno kavo ko bom v Avstraliji.

Lepo se imej!