torek, 10. februar 2009

Bushfires, crocodiles and floods

Kar nekaj ljudi je spet zaskrbljenih zaradi recent tragedij v Avstraliji. Res je hudo in sama raje sploh ne gledam dramaticnih prispevkov na televiziji, so clanki v casopisu dovolj nazorni. Kljub vsemu naj poudarim, da z Rudijem ziviva v Brisbanu, ki je priblizno 2000km severno od Viktorije kjer divjajo pozari in ravno priblizno toliko stran od severnega Queenslanda, kjer so poplave. Safe for now.

4 komentarji:

denis pravi ...

pozdrav a mogoče veš kje prebližno v viktoriji so požari ker sem kr postal zaskrbljen glede tega in me zanima če mogoče veš kaj. če kaj veš bi te proso če mi lahko poveš

kaalen pravi ...

LOL... denis ne seri. Do takrat ko bos ti prisel down under bodo pozari ze 5x pogaseni. Sicer si pa na internetu preberi kje so pozari pa na google maps poglej kje je to... aleluja... kje naj ti jaz zdej razlagam da je ta pa ta kraj, ce se ti niti ne sanja kje je Viktorija.

nobody_d.b pravi ...

ahh sej sem včeraj šel na www.24ur.com pa sem najdo nekaj pa to hvala za info useeno

zlatko pravi ...

ja,žalostno je tole po tv gledat...Površine ki gorijo v avstraliji so prav neverjetne,ko sem vozil na severu avstralije je gorelo na obeh straneh ceste,v dolžini kakih dvesto kilometrov.Moram reči ,da sem se kar malo bal tega,ognja,saj se nimaš kam umaknit.Prav grozljivo je bilo gledat ožgane termitnjake...Drugače so pa požari za avstralijo nekaj povsem normalnega,ravno tako poplave.Da bi to gdo namenoma delal skoraj ne verjamem,kot se piše zdaj v medijih.Zdaj gori v victoriji,ko je gorelo na northu,na površini par slovenij,se ni nihče preveč razburjal,ker pač ni tolk poseljena.Me je pa strah nečesa drugega,recimo gdaj bo zagorelo v sydneyu .Take električne napeljave zastarele mislim,kot jo ima avstralija je ni na svetu in itak skoz gasilci tuljo,ker skoz neki gori.
Lenča ,se spomniš garthovega štedilnika,na neke žareče špirale.Ravno tak štedilnik sem včeraj vidu na pogorišču po tv-ju.Maaa sam cunja je zraven pa že gori.Ni mi jasno kako so taki štedilniki lahko v prodaji,itak sem jih prvič sploh vidu v avstraliji.Škoda ,da nisem poslikal tega šporheta.
Drugač,pa sem se kar mal nasmejal Denisu in tvojmu odgovoru,tko od srca,avstralija je velika namreč.Pravjo ,da ni otok ampak celina,tasmanija pa venerin griček,ha,ha