sobota, 10. januar 2009

New Rental Property

Hej... pa je spet leto naokoli in ker hise nisva kupila, pogodbe pa nama v trenutnem townhousu nocejo podaljsati zaradi Zvezdice, je bilo potrebno najti novo hiso za najem. Zopet sem pricakovala celo nocno moro in veliko "letanja" naokoli, slinjenja real estate agentom itd.

Pred bozicem sem na netu poiskala nekaj rental propertyev ki so roughly ustrezali najinim zeljam in odsla na oglede. Za razliko od lani ko se je na takih ogledih pojavilo se vsaj 10 drugih ljudi je bilo letos povsem drugace. Ali sem na ogled prisla sama ali pa je bilo tam se max 3 drugih ljudi. Nobenega nisem videla panicno zahtevati obrazcev za prijavo in na splosno je bil folk nekako rezerviran. Kdo bi si mislil.

Po novem letu sva sla z Rudijem na ogled se ene hise, ki sem jo nasla na netu in je izgledala fantasticno. Shiny polished timber floor, deck, renovirane kopalnice itd. Greva torej na ogled in ko sem vstopila v hiso sem bila posteno razocarana, tak shithole da joj. Najslabsa od vseh kar sem jih videla za $450 pw. Dvomim da so bile fotografije objavljene na internetu sploh od iste hise. Razocarano sva se torej odpravila nazaj proti domu in na poti kupila Saturday Courrier Mail casopis. K sreci sva v casopisu nasla se ene par oglasov in na random izbrala enega, ki ni izstopal. Poklicem in javi se zenska ki mi pravi da lahko organizira ogled hise v Wishartu se danes. Kdaj torej... cez pol ure. Cool.

Greva torej na ogled hise in na vratih spoznava trenutne tenante. So se lepo predstavili in nama razkazali hiso ki nama je bila takoj strasno vsec. Enonadstropna druzinska vila, cudovita, brick hisa, tla so samo ploscice in laminat. Vse v perfeknem stanju z airconditioningi, solidnim vrtom , veliiiko garazo itd. Jaz sem takoj za, Rudiju se kar svetijo oci. Hisa oglasevana za $450 pw.

Ok, pogovoriva se z trenutnimi tenanti in ti nama povejo da gre za private lease in da sta landlorda normalna in ful OKEY, da pa sta zelo pedantna in zelita da se hiso vzdrzuje v pristine conditinu at all times. Pokazala sta nama tudi celoten manual za hiso in vse njene naprave in dala forme za prijavo.

Hmm hmm... izpolnim forme profesionalno, navedem vse mozne reference, dam telefonsko stevilko najinega trenutnega property managementa in scane dokumentov. Landlordka je dejansko poklicala cisto vse ljudi navedene na aplikaicji in tudi preverila TICA bazo blacklistanih tenantov. Aplikacija odobrena, yippie. In ker sva zaprosila za 12 mesecni najem so ceno znizali na $400 pw.

17 Januarja se torej seliva v hiso v Wishartu. In najlepsa stvar od vsega - Zvezdica JE ODOBRENA in prisezem da je skrajni cas da ji kupiva giant cat tree in postaviva catmaxa v vrt.

2 komentarja:

siničica pravi ...

Tako sem vesela za vaju in Zvezdico, res. Končno brez panike, kaj bo, če bo inšpekcija.

Sanny pravi ...

super, čestitke, zdaj bo pa lahko tudi zvezdi uživala in seveda ti, brez skrbi, da se ti kdo nepovabljen pojavi na vratih