nedelja, 25. januar 2009

It's a beautiful day

Hehehehe, zunaj sicer dezuje, o dezek nas ljubi, let it rain down buckets. Zadnjih nekaj dni je Brisbane zaobjelo pravo tipicno poletno vreme, vlaga do konca in vrocina enormna. Google weather je sicer trdil da je zunaj med 29 - 31 stopinj ampak prisezem, da to gotovo ni moglo biti res pa ceprav nimam termometra da bi izmerila natancno temperaturo. Klima je laufala na 28 stopinj (non-stop) in temperaturna razlika je bila tako ogromna, da si mislil da se bos onesvestil ko si stopil na vrt in zmrznil ko si stopil nazaj notri.

V novo hiso sem z vsakim dnem bolj zaljubljena. Sicer ni tako moderna kot je bila zadnja ampak je razlika v kvaliteti neprecenljiva. To je hisa, ki je bila narejena za lastnike, da zivijo v njej in ne nek tipicen gnil investment property. Prakticnost hise je v neverjetnih detajlih in obcutek domacnosti... veliko bolj domac.

V zadnjih nekaj dnevih se mi je zgodilo kar nekaj super cool stvari. Moj dragi ati je koooncno odlocil priti na obisk v Avstralijo in je s tem uradno ta prvi iz familije, ki ma jajca, da naju pride pogledat. Jep, ati Caserman is coming to Australia! Good on him.

Na zalost se vedno nisem nasla (in napolnila) baterij za fotkica... shame on me. But bear with me, I'll find 'em and make some photos of the jungle 'round the house.

Ni komentarjev: