sobota, 06. december 2008

Melbourne #?

Spet grem v Melbourne, že ne vem kolkič v zadnjih nekaj mesecih, tako da sem tudi tam že skoraj doma. Letalske karte in hotel je že rezerviran. Tokrat sem bila rahlo pissed off nad Rendezvousjem v Melbournu, ker so mi nazadnje naredili živo komplikacijo z rezervacijo sobe in sem rezervirala malo bolj omiljen hotel v St Kildi, v upanju da bo v bližini tudi kakšen dober žur plac. Stvar je namreč v tem da sem že pošteno overdue za kakšno oldschool žurko in v Brisbanu se mi nikako nikoli ne da spraviti v mesto v nasih dragih "burbsih" pa se ne dogaja nič konkretnega... razen tisoč in enega pokie placa pod krinko športnega kluba.

Tokrat bom imela samo 2 dnevni tečaj, ker se na ta kratkega (3. dan) ni noben prijavil... suits me just fine. Med drugim sem povabljena na novoletno žurko enega izmed naših partnerjev v posh hotelu v St Kildi - kot naročeno. Taksne žurke grejo po principu nek se vidi razkoš, kjer se lahko do onemoglosti naješ kanapejev in napiješ šampanjca ali kakšne druge podobno-hip pijače. Kot da situacija ne bi mogla biti boljša, je ta žurka napovedana zadnji dan, po tečaju. Na žalost pa iz Melbourna do Brisbana sredi tedna ni nobenega red-eye flighta... in se že vidim kako bom naslednje jutro navsezgodaj še čisto treščena bluzila po Tullamarine airportu. Kaksen red eye flight, kot se reče letom, ki so ali zelo pozno zvečer ali zelo zgodaj zjutraj in običajno tudi zelo poceni, bi v tem letnem času, ko je Brisbane eno uro za ostalo "razvito Avstralijo", prišel zelo prav. Tako bi se npr. do 10 ure zvečer noro zabaval v Melbournu, ob 11h zvečer bi se usedel na letalo in bi v Brisbane prisel le dobro uro kasneje, kljub temu da let traja dobri 2 uri. Tako bi prakticno žingal v Melbournu in cel v rožicah prispel nazaj domov, 2000km stran, in spal v domači postelji.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Še vedno čakam na sliko s štiklami in poslovno obleko. lp kuci