sreda, 31. december 2008

I love books!

Odkar sem zacela veliko potovati naokoli po Avstraliji sem ugotovila, da je dalec najboljsi entertainment na letaliscu stara dobra KNJIGA. Tako sem kupovala knjigice, taksne in drugacne, pretezno za Rudija. Minilo je ze kar nekaj casa odkar sem prebrala dobro knjigo za duso. Pravzaprav se se tocno spomnim katera je bila... Crysalids ali nekaj takega, post-apokalipticna zgodba. Anyway... poleg knjig za zabavo sem Rudiju na Sydneyskem letaliscu kupila knjigo Twilight.

Knjige se vec tednov ni dotaknil, dokler je nisem iz dolgcasa pobrala jaz... prvo knjigo sem prebrala od vecera do naslednjega popoldneva, 16h straight, z spanjem vmes. Umm... naslednji dan sem sla kupiti naslednji dve knjigi iz serije. Verjetno sem izgledala nekako tako kot raztresen heroin junkie, ki isce svoj hit... kot raztresena kura sem uletela v knjigarno sredi nakupovalnega centra in zahtevala svoj izvod knjig. Se isti dan sem se lotila branja knjige New Moon in takoj zatem se Eclipse. Vmes sem Rudija odvlekla v kino gledat film Twilight. In ker se do 4. knjige se nisem prebila, sem se enkrat prebrala Twilight v detajle in analizirala dialoge. Dobesedno se tresem, kdaj se bom dokopala do in prebrala se knjigo Breaking Dawn. In Host. Yep... I'm properly, totally and hopelessly hooked.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Srečno 2009! In pohvale za blog.

Aleš Š pravi ...

Srečno 09! ;)