petek, 14. november 2008

Podaljsan vikend

...resno sem ga potrebovala. Torej imam 2 dni prosta, podaljsan vikend (petek & ponedeljek). Sicer dejstvo da sem danes delala do 12h (kljub temu da imam dopust) pustimo ob strani. Stari dobri IT je se vedno tocno to - IT. Branza, kjer poznamo kaoticne projektne plane in kjer nikoli ni nic narejeno well in advance pac pa raje ...in the last moment. Kjer je lahko tedne in tedne tempo zrelaksiran, stagnira in potem je v 3 tedne nabasano za 2 meseca dela. Jebat ga... takle mamo.

Anyway... s hiso postaja resno. Danes sva sla na banko vlozit aplikacijo za kredit in sem si jaz vso zadevo nekako drugace predstavljala... bolj komplicirano vsaj. Banka ti izpolne aplikacijo za First Home Buyer grant - za tiste, ki se ne veste. Federal government (z nasim predragim Rudsterjem) je pred kratim povisala grant na $14.000. Nepricakovano, a prirocno. No... aplikacijo sva izpolnila, v njej poves kdo si kaj si in koliko si vreden (nett worth). Pricakovala sem da bodo rabili vsaj nekaj dni za odobritev pa je bilo malo drugace... predava aplikacijo in je bil kredit odobren :-S. Vseskupaj izgleda kot da jih dobesedno talajo, a brez skrbi... banka ze ve zakaj je odobrila kredit.

Da vam malo luste naredim:


Hisa torej ni nic posebnega in jaz na vso zadevo gledam precej ravnodusno. RE agenta sem morala ze 2x dobesedno vreci iz bajte in bil je ZELO grumpy... kar sklepam da je OK. Tip ni in ni nehal govorit... zeh zeh. Hisa je tudi ze sla skozi temeljit pest & building inspection, temelji so tipitop betonski stumpi (excellent condition) z brick bazo, zunanja kritina je vinil (plastika... yes, it's a plastic house :-), streha je iz pleha, polished timber tla, notranje stene so fibro in/ali canite, kuhinja sicer majhna ampak s plinskim stedilnikom, aluminijasta okna, plinski boiler, pazi to... hisa ima kamin v dnevni, velika kopalnica & pralnica, banja in tus kabina, vseskupaj na 600m2.

2 komentarja:

Saso pravi ...

Najprej lep pozdrav iz mrzle SLO, ze nekaj casa spremljam tvoj blog in upam ,da bo objavljenega se veliko novega. Koliko pa pride takale hiska?

zlatko pravi ...

ejjjj,nice:-) v katerem delu Brisbanea je to?